“Sushi”

Kjøkken: Sushi, Kinesisk, Japansk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Sushien her er av de aller beste. Lokalet er svært tiltalende. Prisene er også helt akseptable. Til vår store overraskelse snakket en av de ansatte flytende norsk. Verdens beste tiramisu! Anbefales!

1  Takk, Petter L

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Endelig ein resturang med mat sin smaker, masse grønnsaker og heimelaga skikkelig mat. Anbefaler alle å gå innom her. Eg må prøve fleire soennande retter. Hyggelig betjening.

1  Takk, Berit V
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Et absolutt nydelig lokale som virkelig setter stemningen! Stort pluss!
Når det gjelder maten er den riktig god, men har også litt å gå på. Barna prøvde honning-glasert kylling med nudler som ikke falt helt i smak da honning-glaseringen var svært søt og smakte mest sukker.
Til oss voksne ble det kylling med peanøttsaus, som var god. På menyen står det at alle sausene er hjemmelaget, og derfor skiller rettene seg en del ut fra Thaimat vi kanskje er vant til.
Forretten var derimot svært god. Den bestod av sataymarinerte kyllingspyd, vårruller, kyllingvinger og små ribs med en nydelig teryakisaus.
Verdt et besøk!

1  Takk, KennethO547
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

En restaurant som anbefales. God atmosfære, service og mat. Vi spiste sushi og wok, retter som anbefales.

1  Takk, LineSHagen
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Vi var her to kvelder og hadde tatt flere om vi hadde oppdaget denne restauranten tidligere.
Meget god og smakfulle retter. Meget hyggelige servitører. Eneste lille minus var at de hadde det litt travelt da det var som mest gjester.
Anbefales

Takk, 491eiriki

Reisende som så på Yo' Thai Asian Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Yo' Thai Asian Restaurant? Del dine erfaringer!