“Absolutt verdt et besøk”

Glasshouse Lounge Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 235 Restauranter i Agia Napa
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Hvis man er over gjennomsnittet interessert i mat og matopplevelser er denne restauranten absolutt verdt et besøk. Lokalet ser eksklusivt ut og personalet gir deg absolutt det lille ekstra man skal kunne forvente på en slik restaurant. Compliments from the chef, en nydelig liten forett setter standarden for måltidet. Vi bestilte angus biff som var perfekt stekt. Lammet en tanke overstekt i forhold til medium, men dette var en bagatell i det store og hele. Begge rettene smeltet i munnen. Perfekt tilbehør og nydelige sauser. Pris? Underkant av en vanlig middag i Norge, så absolutt ikke avskrekkende.

Takk, Veronika S

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Ja hva skal man si. Bare helt fantastisk. Utvilsomt det beste måltidet jeg har spist kanskje ned unntak av Maaemo i Oslo og Gordon Ramsay i London. Det hadde jeg ikke ventet på hotellet vårt i ferien på Kypros. Har du mulighet, besøk denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Kjell J
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Dette var absolutt verdt ett besøk. Prisene var i øvre sjiktet, men du får hva du betaler for. Flott utsikt, god atmosfære og fantastisk mat. Servitører og hovmester var veldig oppmerksomme. Flinke med anbefalinger av både mat og drikke. Kan anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 154trudeg
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk mat! Ble anbefalt hovedrett av hovmester og ble ikke skuffet. Forrett og dessert var like godt og alt hadde fantastisk utseende. Gode priser, men verdt pengene og opplevelsen. Vi fikk bord ute på terrassen i 5 etasje med flott utsikt. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 420elins
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Dette er så langt den absolutt beste matopplevelsen på Kypros, faktisk også generelt. Og strålende service, av og til i overkant høflige, men veldig oppmerksomme. Og maten var helt utrolig god. Angis biffen må bare testes. Full score på denne.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, janerlingd2016

Reisende som så på Glasshouse Lounge Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Glasshouse Lounge Restaurant? Del dine erfaringer!