Veldig bra

Likte turen veldig godt, hyggelig personale og god mat. Vil anbefale å ta turen,bedre å sole seg... les mer

Anmeldt 30. juni 2019

KarenR5133
Les alle 1 903 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Agia Napa
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig tur med en trygg og sikker båt og kaptein. Deilig mat,fin og variert musikk om ord. Capt. Marko og hans skjønne kone Milla er to herlige mennesker. Båtturen anbefales på det sterkeste. Reiser aldri med andre båter i Ayia Napa. Jeg har reist her hvert år siden 2006. Alltid i Oktober,for sjøen er så varm,og i luften ikke over 30 grader.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, KarenR5133
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Kom 45 min før avreise , men Rekner med alle får bedkjed om det samme . Så kom gjerne en time før, då får du en sitte plass og madrass på taket . Om du har lyst å sole deg da. Veldig fin tur, for barna mellom 14-16.. litt kjedelig , men vart kjekkere då båten stoppa og dei fekk bade . Det var fantastisk å få bade i det klare turkise havet. God mat fekk vi servert og . Alt i alt en fin tur, sjølv om nokon i mitt følge synst det var litt lenge .

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, 717randib
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale, god mat, og en ellers fin tur med god informasjon om de forskjellige plassene. Stoppet to gang for å bade på fine steder

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, juliesusannt
Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

En kjempe fin tur med venner. Det var solskinn heile dagen rett og slett fantastisk. God mat fikk vi også på turen. Kaptein Marko var en fantastisk vært meget bra orientering underveis. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, magnarfo
Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Rekommanderer denne turen, fin å avslappet dag på sjøen. Bra informasjon underveis av Kaptein. 2 stopp for å bade, å noen stopp for å se på litt turistgreier. Maten som ble servert til lunsj smakte veldig godt, å baren hadde det man trenger til en rimelig penge.
Anbefales

Dato for opplevelse: august 2017