TripAdvisor

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Bestilte en American Burger, med cheddar og bacon. Tok ca 20-25 minutter å få denne. Burgeren kom og cheddaren som skulle være på burgeren, var hvit og smakløs (cheddar fås også i hvit, men denne hadde mindre smak enn First Price gulost som vi kjenner til fra hjemme). Jeg ba derfor servitøren om å få gul cheddar. Denne ble servert kald på fat, og de mente jeg bare skulle legge den på burgeren selv. Jeg syns det er dårlig service, og mente at det var naturlig at de lagde en ny burger med den gule cheddaren. Dette så ikke servitøren så glad ut for å høre, uten at han sa noe, men hele kroppspråket hans var tydelig irritert. Fikk til slutt ny burger, men selv med gul cheddar var alt smakløst. Kjøttet manglet smak, var helt gjennomstekt og baconet var ikke grillet, men kokt (?) som det vanligvis gjøres på slike burgere. Det kom en salat ved siden av burgeren, noe som virker veldig snodig.. Skal man virkelig bestille enn burger og måtte plukke fra salaten og legge det inn i burgeren? Man kunne velge potetbåter eller pommes frites til burgeren. Potetbåtene var ålreite. Vi betalte regningen og gikk derifra uten å spise opp. Skuffende.

Dato for besøk: september 2019
Takk, sofiesp13

Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Spiste lam Kleftiko. Smakløst og bar preg om at det ikke var laget idag men heller oppvarmet. Ble servert med en stakkars for lite bakt potet og "vegetables"( dårlig kuttet salat av salat, tomat og løk).

Servicen var heller ikke noe å skryte av.

Endte opp med å smake på 1/3 for å dra videre å spise en annen plass.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 554espens
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig plass, men maten er midt på treet. Vi valgte redtsurantem fordi den reklamerte for angus aberdeen kjøtt, og siden vi driver gård med denne rasen måtte vi nesten prøve.

Skuffende dårlig biff, som helt tydelig IKKE var angus kjøtt. Lammet var godt. Rask servering

Takk, mariaD107JS
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

De tok rask bestilling, men fra bestillingen til vi fikk drikke tok det 25 minutter og spiste forretten uten drikke. Tar nesten 1 time før hovedmåltidet kommer på bordet.
Følger ikke opp gjestene.
Tar utrolig lang tid før vi fikk betalt regningen.
Er kun opptatt av kundene på den ene siden av restauranten enn resten.
Men det var grei mat.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, marit110810
Anmeldt 26. oktober 2015

Var her første gang i 1989 og har fulgt utviklingen fram til den moderne restauranten den er i dag. Har hatt den som stamrestaurant og har spist utallige måltider der og bestandig vært fornøyd. I oktober spiste jeg der bare tre ganger p.g.a. at jeg reiste sammen med noen venner. Jeg spiste Stifado, Pepper beef og Kalamare.Alle rettene var delikat anrettet på tallerkenen og smakte fortreffelig!!! Men som så mange andre steder er det litt for store porsjoner for meg. Til kjøttet drakk jeg som vanlig en nydelig rødvin som heter Veloudhon.Jeg kan med god samvittighet anbefale Abacus

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, k_rejohnnyp

Reisende som så på Abacus Restaurant Lounge, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Abacus Restaurant Lounge? Del dine erfaringer!