“Koselig og godt!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig atmosfære og hyggelige ansatte som hele tiden sørger for at du har det bra.
Gode smaker på rettene og pene presentasjoner, i tillegg til rimelige priser gjør at denne restauranten absolutt kan anbefales!

1  Takk, KennethO547

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi er godt fornøgd med denne restauranten. Vi spiste italiensk meze, god blanding fra Italia. Anbefales !

1  Takk, LineSHagen
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god pizza - og servicen er fantastisk. Husets rødvin kan trygt prøves - den var fin. Dette stedet anbefales

1  Takk, Kanutten76
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Et nytt ferieopphold i Ayia Napa går mot slutten - og Atlas har også denne gangen levd opp til sitt rykte som en fantastisk restaurant i sin kombinasjon av god mat og et utrolig miljø! Når du kommer inn, kan du føle at du er verdsatt som gjest av et arbeidskollegium som viser at de trives sammen. Vi nyter hver kveld vi er på Atlas, og gleder oss allerede nå til mange trivelige besøk neste høst!

Takk, Farfaren
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Etter å ha besøkt Atlas flere ganger årlig siden 2000. Dere holder servicen oppe og maten er yppelig! Stortrives i deres selskap og atmosfære. Anbefaler dere på det sterkeste !

Takk, grob443

Reisende som så på Atlas, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Atlas? Del dine erfaringer!