“Top notch”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Tilbake for 4 året, restauranten leverer som alltid fantastisk god mat og service i særklasse.
Det er alltid rent og pent, og de ansatte er særdeles hyggelige.
Anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, RoSuBe

Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Vi vil anbefale denne restauranten på det varmeste. God stemning, nydelig mat og fantastisk service. Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: april 2019
Takk, martinwI2189NN
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig atmosfære og hyggelige ansatte som hele tiden sørger for at du har det bra.
Gode smaker på rettene og pene presentasjoner, i tillegg til rimelige priser gjør at denne restauranten absolutt kan anbefales!

1  Takk, KennethO547
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi er godt fornøgd med denne restauranten. Vi spiste italiensk meze, god blanding fra Italia. Anbefales !

1  Takk, LineSHagen
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god pizza - og servicen er fantastisk. Husets rødvin kan trygt prøves - den var fin. Dette stedet anbefales

1  Takk, Kanutten76

Reisende som så på Atlas, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Atlas? Del dine erfaringer!