“Agia napas beste!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Atlas holder samme ,høye kvalitet de har hatt i mange år! Stabilt personale og mange faste kunder. Meget god mat, god service med mye smil.

Dato for besøk: september 2021
Takk, VidarB368

Anmeldt 16. oktober 2019

Spiste en sjømat pasta som er noe av det beste jeg har spist. Urolig god smak. Hyggelig og effektiv betjening . Her må man gå for god mat.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Anita B
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Ferie i Ayia Napa er synonymt med nye besøk på Atlas. På tross av full restaurant føler du deg sett og tatt vare på. Servitørene sirkulerer blant gjestene hele tiden - med vennlige ord og full oppmerksomhet! Og maten er selvsagt av denne samme gode kvaliteten som tidligere år!

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, Farfaren
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Pluss for glutenfri pizza som kan lages på dagen på menyen. Men den var desverre ikke godt nok stekt. Bunnen var rå. Klagde ikkje da jeg var lykkelig for å bare finne glutenfri pizza.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Cruiser782099
Anmeldt 10. september 2019

Bestillte fem pizzaer for takeaway til hotellet,og fikk to øl mens vi ventet.Pizzaene var veldig gode.Koselig restaurant med hyggelig betjening,og mange gjester.

Dato for besøk: august 2019
Takk, kjelll975

Reisende som så på Atlas, så også på

Agia Napa, Famagusta District
Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Atlas? Del dine erfaringer!