Anmeldt 19. januar 2017 via mobile enheter

Dette er det beste hotellet jeg har vært på! Fantastiske ansatte, spa, rent og pent, god mat og alt er bare topp. Vært der to ganger tidligere og kommer uten tvil tilbake igjen. Blir veldig godt tatt vare på og føler seg som hjemme. Alle husket oss den andre gangen vi kom og de som jobber på hotellet bruker tid på deg og er interessert i gjestene. God mat på restauranten, gode drinker i baren og service ved solsengene ute på dagen.
Hotellet får full score fra oss! :) 10/10

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Jannike L
jeanetteb0rchardt, The Management på Alion Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2017

Beste Jannike,

tack så väldigt mycket för att du tog dig tiden och utvärdera Alion Beach Hotell. Det glädjer oss verkligen att du trivs hos oss och att du uppskattar vår personal.

Vi ser framemot att få välkomna dig en tredje gång till oss, förhoppningsvis till sommaren!

tills dess må så gott.

Med vänliga hälsningar

Hotelledningen

Anmeldt 19. oktober 2016

Vi hadde en fin ferie på dette hotellet i som ligger helt nede ved stranden. Avslappende og rolig beliggenhet. Det var god plass mellom solsengene og vi fikk ha samme solsengen under hele oppholdet. At solsengen var reservert oss var en veldig god løsning som flere hoteller burde innføre. Det var gangavstand til sentrum av Ayia Napa. God service fra resepsjonen da vi ønsket å bytte til et annet rom med utsikt. Siste kvelden valgte vi å spise på hotellets restaurant. Maten smakte fortreffelig og servicen var veldig bra. Spaavdelingen kan også anbefales. Vi var veldig fornøyd med rengjøringen.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Maykris
Jeanette B, The Management Team på Alion Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2016

Kära gäster,

tack så väldigt mycket för ert vänliga omdöme om Alion Beach hotell och att ni rekommenderar vårt hotell vidare. Det glädjer oss att ni var nöjd med er vistelse hos oss.

Det vore trevligt om vi fick möjligheten att välkomna er tillbaka till oss inom en snar framtid.

Med vänliga hälsningar

Hotelledningen

Anmeldt 9. august 2015 via mobile enheter

Virkelig et meget bra hotell med nydelig mat og særdeles hyggelig personale! Vi kommer garantert tilbake - snart! Hotellet ligger ypperlig til bare 20 meter til sjøen! Det var også godt å slippe å lete etter solstoler daglig da alle får faste plasser og nyte solen på - det gjorde oppholdet enda bedre! Vil også skryte av rengjøringspersonalet - de gjør virkelig jobben sin! Anbefaler hotellet på det sterkeste - og varmeste!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 19 572 013
Anmeldt 20. mai 2014

Kjempebra sted med veldig hyggelig stab, nydelig mat og stille og fredelig.
Et sted jeg gjerne vil komme tilbake til .Følte at vi var gjestene de hadde ventet på som endelig kom.Alle var like hyggelige og hjelpsomme.

Romtips: Er glad for at vi ikke tok rom med havutsikt, tror det hadde blitt veldig varmt om ettermiddagen.
Dato for oppholdet: april 2014
Takk, eldri
PanicosMichael, General Manager på Alion Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2014

Dear Guests,
Thank you very much for your excellent review. We are all very glad to hear that your stay at the Alion was a memorable one and we all look forward to welcoming you back before not too long.
The Alion Team

Anmeldt 30. september 2012

Bildene fra stedet er nydelig, og reklamebrosjyrene det samme. Virkeligheten var også svært bra, men et hakk bak bildene. Følgende var veldig bra: 1) Innkjørselen 2) Inngangspartiet 2) Uterestauranten i 2. etasje med utsikt over havet. 3) Stranden 4) Bogenvilaene på nedsiden av hotellet.

Stedet kan anbefales:)

Romtips: Mot sjø er nok det beste, men ingen problemer med støy fra veien på baksiden heller.
Dato for oppholdet: september 2012
1  Takk, Hroar Magnus E