Gratis avbestilling frem til 21.06.21
eDreamsUSD 184
HurbUSD 191
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Overrasket!

Sist vi var på Kypros overnattet vi også på et hotell som hadde 4 stjerner ( mer som et 2 stjerners ) og var nå meget skeptisk på hvilken standar dette hotellet hadde. Vi ble meget overrasket over hvor pent og rent det var her. Maten var også helt grei med tanke på at det er buffet. Det som trekker litt ned er gjestene, tydelig at ikke alle vet hvordan dem skal oppføre seg når det kommer til kutyme ved bassenget. Anbefaler dette hotellet absolutt!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, MariaH1706
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Kjære gjest,

Takk for din fantastiske anmeldelse og for å velge Faros Hotel for retur.

Vi er glade for å motta tilbakemelding og takk for dine hyggelige kommentarer på våre oppgraderte fasiliteter, renslighet og matkvalitet.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen på Faros.

Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Etter en uke på Faros Hotel gleder vi oss til en uke til. Rommet er perfekt for oss med utsikt mot bassengområdet og sjøen. Det er gode senger, ok møbler på balkongen og renholdet er godt. Frokosten er fantastisk med noe for enhver smak. Bassengområdet er hyggelig og det er utrolig deilig at sengene står på gresset.
De ansatte utgjør en forskjell på en bra og en veldig bra opplevelse. Alle møter oss med vennlighet og smil - ekstra hyggelig og serviceminded er Demetri. Han tar seg av gjestene på en profesjonell og god måte!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, HeidKK
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2019

Kjære gjest,

Takk for din anmeldelse.

Vi er glade for at du hadde et flott opphold og takk for dine hyggelige ord og komplimenter på våre fasiliteter, romrengjøring, matkvalitet og vårt romslige bassengområde.

Takk for å hedre oss med ditt opphold og ser frem til å ønske deg velkommen igjen på Faros.

Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Var her en uke. God plassering nær stranden, flott service, bra renhold og et veldig fint uteområde og basseng. Rommene var moderne og fine. God og allsidig frokost med mye å velge mellom. Gode lunsjer ved bassenget. Store porsjoner. Total sett en veldig god oppfatning av dette hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Jarlen-R
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2019

Kjære reisende,

Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring på hotellet.

Vi er glade for å lese din erfaring og takk for dine hyggelige ord og alle egenskapene til hotellfasiliteter, tjenester og matkvalitet.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til Faros.

Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Kom hit på mandag 14 mai var meget fornøyd med hotellet fint rom på bakkeplan. Frokosten med mye å by på. Passer best for voksne, men så kom det mange barn og noe av trivsel forsvant da det var mye bråk utenfor vårt rom om kvelden. Vi tok dette hotellet for vi ville ha ro og fred. Det er bedre det står at det kan være mye barn til tider. Det er ikke det at jeg ikke liker barn jeg har barnebarn jeg forguder. Men de som har barn med burde forstår at det er noe som heter leggetid. Hotellet bør også ta tak i dette.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, magnarfo
Anmeldt 21. september 2017

Her på Faros får du hva reklamen lover. Fine rom, virkelig gode senger, godt renhold og meget bra basseng område med rikelig av solsenger.
Meget hyggelig personale, nært til det meste.
Maten smakte også godt her.
I baren ble vi kjent med Demetres, han kom med noen gode anbefalinger som var greit å følge opp.
Hvis vi skal pirke på noe, må det være stolene på rommene. Disse kunne med fordel hvert bedre. MEN hotellet og plassen var så innbydende at vi brukte rommet stort sett til å sove og dusje. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Kjetil L