Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Familien min og jeg hadde en super fin uke her. Servicen i resepsjonen er fantastisk. De er hyggelige og hjelper deg med alt du måtte trenge. Resten av personalet hilser og sørger for at du har det bra til en hver tid. Frokosten er variert og bra. Har også spist lunsj på hotellet, og de har veldig mye god mat. Fint og deilig bassengområde. Benyttet meg av frisøren på hotellet og ble kjempe fornøyd.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, cambula
Anmeldt 10. august 2015

Rolig og fint hotell med nærhet til det meste. Rent og pent. Nydelig frokostbufe, og hyggelig betjening. Omgivelsene er vakre. Anbefales!!! For oss som par var det grei beliggenhet i forhold til byen.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Bondehagen2
NapaMermaidAyiaNapa, Executive Secretary på Napa Mermaid Hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2015

Thank you for your very kind review. We are pleased to hear that you enjoyed our hotel, the food and the service and we look forward to welcoming you back in the near future.

Anmeldt 3. august 2015 via mobile enheter

Kjempeflott hotell med kjempegod mat :) veldig bra service fra de ansatte! Hotellet ligger rett utenfor byen i et stille strøk, men det tar kun ca 15 min å gå inn. Over veien går du ned til den flotte sandstranda.

Eneste minus er at det var litt hard seng, litt små rom og treig wifi på rommet. I resepsjon, restaurant og bassengområde var wifien bra :)

Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Tsandnes

Thank you for your very kind review and feedback. We very much appreciate all comments as they help us to focus on what is important to our guests. We are especially glad to hear that you found the food and service to be excellent and we have passed your compliments on to our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.

Anmeldt 5. november 2013

Fantastisk hotell med vennlig betjening. Det var rent, "luftig" og innbydende overalt, og samtidig flotte detaljer i innredningen som gjorde det lunt og koselig. De hadde ikke fler av rommene som vi hadde bestilt, og vi ble oppgradert fra dobbeltrom med sjøutsikt, til juniorsuite. Frokosten hadde et bredt utvalg, og kan ikke finne en ting som manglet der.
Selv om vi måtte sjekke ut innen klokken 12:00 avreisedagen, og vi ikke skulle reise før kl. 18:00, var det ikke noe problem. Det var rom for oppbevaring av bagasje, og vi kunne benytte dusj og garderobe i "Health Club'en".
Beliggenheten var topp, da hotellet ligger rett i utkanten av sentrum. Stille og rolig, med en kort spasertur til shopping og restaurantbesøk. Flott sandstrand rett nedenfor hotellet.
Om vi skal "sette fingeren på noe", må det være at madrassene i senga var i overkant harde, og at det ikke var like delikat i spa avdelingen (Health Club) som de øvrige rommene.
Vi reiser gjerne hit igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2013
2  Takk, Aina L
NapaMermaidAyiaNapa, Executive Secretary på Napa Mermaid Hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2014

Thank you for your review. We are pleased to hear that you enjoyed our hotel, the food and the service and we look forward to welcoming you back in the near future. We are delighted to inform you that we are fully renovating our Health Club into a Spa.

Anmeldt 21. mai 2013

Veldig bra hotell med vennlig betjening. Rommene var helt greie, kunne kansje vært litt større. Seng og bad helt greit. Frokosten kunne vært noe bedre kansje. Litt lite solsenger, men man må bare være tidlig ute om morgenen. Greit treningsrom for å holde formen vedlike

Dato for oppholdet: mai 2013
  • Reisetype: Reiste med venner