Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Det var fra vår reiseagent gjort en stor tabbe slik at hotellet ikke viste at vi hadde behov for et handicap rom. Dette ble ordnet i løpet av få minutter av Hotell Manager. Rommet holdes rent og pent. Meget hyggelig og serviceinnstilt personale fra manager til poolboy. Musikken fra poolbaren og happy hour var ikke helt i vår sjanger men livet opp stemningen ved poolen. Meget godt fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Kristian R
Anmeldt 3. oktober 2017

Her kommer vi aldri tilbake. Førsteinntrykket av hotellet var bra, med fin fasade og beliggenhet. Men mer positivt var det ikke å si om dette hotellet. Vi bodde i en studio leilighet, som ikke var skikkelig vasket når vi kom. Sengene knirket og var veldig harde. Badet luktet mugg, og det lekket fra toalettet. Det ble vasket 5 dager i uken, men det låg sand og skit igjen på gulvene. Vaskedamene hang opp igjen skitne håndkle som vi hadde lagt på gulvet. De skiftet ikke på sengen vår i løpet av den uken vi var der, og vi fikk nye håndkle en gang. Var borte å spurte i resepsjonen etter nye en dag, men det måtte vi krangle oss til. Lite service innstilt gjeng i resepsjonen og hos vaskedamene. følte oss mer som en byrde enn en gjest. Aircondition koster rundt 600kr for en uke, og da får du det ikke i hele leiligheten en gang, fordi du må velge om du vil ha det på soverommet eller i stuen. vil du ha begge plasser er det dobbelt pris. Wi-fi som de tilbyr er både dyr og dårlig. funker ikke på vårt rom så vi måtte sitte i resepsjonen. Frokosten var også skuffende. En kan velge mellom to frokost-tallerkner med valgfri juice til, ikke noe buffet. Vi hadde veldig sen avreise fra hotellet, men måtte sjekke ut kl 12. Det var bokser som vi kunne putte bagasjen inn i, og de kostet 2 euro for hver gang du skulle åpne de. Vi ble fortalt at det skulle vere dusj i kjelleren, men den funket ikke så vi og noen andre ble nødt til å dusje i dusjene med bassenget. Vi fikk heller ikke håndkle eller låne håndkle så dette måtte vi kjøpe selv i en butikk.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Jeaheg
Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Bor i studio leilighet den var ikke vasket når vi kom, masse maur og kakerlakker på rommet ikke setter de inn toalettpapir og nye håndklær fikk vi 1 gang på 8 dager. Og som fler skriver masse støy og bråk fra både trafikk og andre gjester. Anbefaler ikke dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, KristinA1464
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

ALT for høy musikk fra poolbaren, mugg på rommet som gjorde at vi hadde problem med å puste inne på rommet, sengtøyet var ikke rent, konstant bråk fra andre gjester på natten, opplevde også at noen stjelte klær fra balkongen våres,dårlig wifi, fikk bare nye hånduker 1 gang i løpet av 1 uke. Og personelet kunne gått et service og smilekurs! Dette anbefales over hode ikke til barnefamilier eller mennensker som har lyst til å sove mere en 2 timer!!!! + for beligenhet og store rom.

Dato for oppholdet: juni 2017
3  Takk, nieida83
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Dette er noe av det verste hotellet jeg har bodd på!!! Jeg har jobbet og bodd her nede men Makan til høy musikk skal du lete lenge etter .trodde vi var heldig som fikk rom på motsatt side men musikken i pool baren overdøver alt!!!!!! Slitne rom og fikk byttet håndklær en gang på en uke her vil jeg aldri bo igjen

Dato for oppholdet: juni 2017
2  Takk, Hege W