“Middag”

Vurdert som nr. 42 av 234 Restauranter i Agia Napa
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 3. desember 2018

Vi har spist der to turer i denne perioden. Første gang fiske mese. Det var veldig godt. Andre gang Spar ribs, også veldig godt, men ikke helt imponert over sausen.

Takk, Sissel H

Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

På denne restauranten ble vi godt mottatt av en hyggelig hovmester og fikk et bra bord. Vi bestilte mat fra Kypros og fikk en god opplevelse. Maten var velsmakende. Kan sterkt anbefale et besøk.

Dato for besøk: april 2018
Takk, alfjohann
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Bestilte King Prawns i kremet hvitløksaus. God smak. Billig og god kypriotisk vin. Bra hvis dere skal ha god mat til en rimelig penge.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 822vigdisn
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelige folk! Standar turistmat, men var nokk en av de beste vi var på ligger fint plassert litt uten for partygaten

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Even S
Anmeldt 22. mai 2017

Herlig sted, smilende og ypperlige servitører (vi ble gjenkjent fra ifjor) God mat (litt mye) Prøv lokal vin, særlig husets. ANBEFALES

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, Berit F

Reisende som så på Raphael's Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Raphael's Restaurant? Del dine erfaringer!