3 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 61
Agoda.comUSD 65
StayForLong
Anmeldt 17. september 2018

Funksjonelle leiligheter. Rent og ordentlig. To etasjers bygninger rundt hage og basseng. Meget hyggelig betjening. Meget god mat. ENDELIG HAR VI FUNNET ET STED SOM HAR RØYKFRIE SONER VED BASSENGET OG I BAROMRÅDET. HURRAAAA. Et langt skritt er tatt for å imøtekomme ikkerøykere. Neste ønske må bli et totalt røykfritt hotell.

Romtips: Dersom en liker skygge om ettermiddagen, passer bygningene 2, 3, 4, 5 og 6 best.
2  Takk, tappen2018
SunprimeAyiaNapa, Front Office Manager på Sunprime Ayia Napa Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Dear tappen2018!

Thanks for choosing Sunprime Ayia Napa Suites once again for your holiday in Cyprus!
Thank you so much for your enthusiatic review and we are looking forward to welcome you back to our Hotel again !!

Best regards from all of us!

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vi er nå halvveis i vårt treukers opphold ved Sunprime Ayia Napa Suites, og er glade for at vi fremdeles har mange gode dager igjen her! Hotellområdet framstår som en oase, med et bassengområde der du kjenner hvordan skuldrene senker seg og roen inntar kroppen. Leilighetene er godt utstyrte, sengene upåklagelige og det daglige renholdet utmerket. Maten som serveres (inklusive frokostbuffeten) holder høy standard, og alle ansatte du møter er hyggelige og oppmerksomme. Vi har allerede bestilt neste års opphold!

3  Takk, Farfaren
SunprimeAyiaNapa, Front Office Manager på Sunprime Ayia Napa Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Dear Farfaren!

Thank you for choosing Sunprime Ayia Napa Suites for your holiday!
We are delighted to read your positive review and thank you very much for all your complementing and appreciative comments about our hotel and teams.

We look forward to see you next year!!

Best Regards
Sunprime Team

Anmeldt 11. september 2018

Tilbake igjen for 5 året på rad til SunPrime Ayia Napa, vi har forelsket oss i hotellet, folket og stedet. Fantastisk service også i år. Det var en del nye ansikter som var litt uvant... og en del kjente (Jessica ❤️) men samme gode service og innstilling hos alle. Og vi gleder oss til å bli bedre kjent med de nye...

Vi fikk rom i en annen del av hotellet enn vi hadde ønsket oss, men leie av parasoll til balkongen gjorde at vi ikke følte vi tapte noe på det. Juniorsuite var så komfortabel og romslig som vi husket den. Pluss for strykejern og strykebrett, det reddet dagen for en krøllete bukse

Maten var som tidligere veldig god, ikke noe problem å være gluten-og laktoseintolerant når det er så mye godt å velge på. Som tidligere ble nystekt glutenfritt brød levert på bordet til frokost. Maten på SunPrime er så god at vi spiste de fleste måltidene der selv om vi ikke hadde inclusive. Tilretteleggingen for matintoleranse var blitt enda bedre, ved buffetmiddager ble en tallerken med 3 gluten-og laktosefrie desserter levert på bordet. Pluss også for kokken som snakker svensk, håper dere holder på ham

Så kan jeg ikke la være å skrive noen ord om hotellets nye manager, Andreas Khalouf et av de nye ansiktene i år. Vi reiste ned og traff en ny manager, vi reiste hjem med en ny venn. Ikke fordi vi fikk sjampanje på rommet, for å markere bryllupsdag, ikke fordi vi fikk fruktfat og drinker i baren. Vi satte stor pris på alle disse tingene og det er helt klart noe som skiller SunPrime Ayia Napa fra andre hoteller. Vi er her for at dere skal ha en fin ferie er innstillingen som gjennomsyrer hotellet og dets ansatte. I den sammenheng passer Andreas Khalouf perfekt inn. Omsorgsfull, varm og vennlig og det var ekte, ikke en påtatt sjarm...det finnes mye av det på Kypros.

2  Takk, 307rakelj

Dear Repeater!

Thank you for your excellent review and for sharing your wonderful experience here on Trip Advisor. We are delighted to read that everything was to your complete satisfaction.Your nice comments regarding the food and the staff are highly appreciated. We are looking forward to welcome you back to our Hotel again !!
Best regards
From Sunprime Team

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Tilbrakte ei uke her sammen med venninne. Det var en magisk opplevelse fra ende til annen med en veldig god atmosfære på hotellet. Vi har vært på mange andre hotell, men her er service og vennlighet i en annen liga. Dette gjelder alle fra gartner, servitører, renholdere , bartender, massør, fotterapeut, kokker, personalet i resepsjonen og hotellmanager. Maten var nydelig og da vi fortalte at vi likte et bord spesielt godt fikk vi dette reservert til oss hver kveld! Vi hadde både massasje og pedikyr i spa-avdelingen og anbefaler begge deler varmt.
Tusen takk for oss, vi kommer gjerne igjen!

Takk, eldbj_rgi2018

Dear Eldbjorg l !
First of all Thanks for choosing Sunprime Ayia Napa Suites for your stay. Thank you so much for your enthusiatic review and kind words about the staff and the hotel overall. . We are happy to read that you enjoyed your stay here and we look forward to see you soon again!
Kind Regards
Sunprime Team

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Veldig fin hotell med hyggelig betjening! Tok en tur innom bassenget, fint ute plass med ekstremt flinke bartendere. Vi bestilte 2 mai time, en mojito og en whiskey soure, alle var ekstremt gode og alle ble bært til solsengene våre. En av de beste mojitos vi har smakt hittil

1  Takk, paulinap756

Dear Paulina!

Thanks for choosing Sunprime Ayia Napa Suites for your holiday in Cyprus.
Thank you for your great review here on Trip Advisor. Your nice comments regarding the service and the staff are highly appreciated. We are happy to read that you enjoyed your stay here and we hope that you will visit us again in the near future ! Best regards from all of us !