“Love it!”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Utrolig god mat og drikke, hyggelig betjening! Kommer definitivt tilbake hit neste gang jeg er i byen!

Dato for besøk: august 2017
Takk, xxhhsl

Anmeldt 12. november 2015

Agrotikon er en forgoldsvis enkel taverna beliggende utenfor Agia Napa mot Agia Tekla. Vi spiste en god moussaka, rikelig med mat, og i tillegg en herlig friskkuttet salat pluss brød og smør. Hyggelig mann som severte oss, slik at det hele ble ganske så vellykket!

Dato for besøk: november 2015
Takk, JohnAstana
Anmeldt 4. august 2015 via mobile enheter

God mat, har vært der fire ganger på to uker, rekker kanskje en til. Moussakaen var sykt god og Meze må bare oppleves, helt fantastisk. All annen mat vi spiste var også god, grillet kylling, pita med forskjellige dipper, pizza, pasta carbonara, himmelsk.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Gullimanten
Anmeldt 10. august 2014

Dette er en helt fantastisk resturang. Elsker maten, folkene og servicen. Kunne ikke vært bedre. Anbefaler denne resturangen på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2014
    • Atmosfære
Takk, Melina K
Anmeldt 12. juli 2012

Kan virkelig anbefale Agrotikon dersom du skal ut å spise og vil komme deg vekk fra sentrum av Ayia Napa. Den ligger i nærheten av Nissi beach.
Nydelig mat, god service og hyggelige kelnere. Savvas står for matlagingen og er en ypperlig kokk.
Har besøkt denne hver gang vi er i Ayia Napa og kan anbefales.

Dersom man ønsker å slippe seg litt løs er mulighetene til det også, da det er karoke, bingo osv. noen kvelder i uken, ved baren. Mange engelsmenn som stamgjester her.
Lucas som står i baren er med på å lage stemning, og mixer det du måtte ønske.

Eierne har også en restaurant i Paralimni, Cava restaurant som også er verdt et besøk. Men helt forskjellig fra Agrotikon. Den er stilfull og her finner du ro dersom det er ønskelig.

Dato for besøk: oktober 2011
    • Atmosfære
Takk, abaBergen

Reisende som så på The Agrotikon Restaurant & Bar, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i The Agrotikon Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!