“Lunch og middag”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. desember 2018

Vi spiste først lunch der en dag og fikk lyst til å gå tilbake og spise middag. Nydelig salat og ferskt brød. Til middag spiste vi Mosaker, den var nydelig. Servert delikat med salat. Anbefales

Takk, Sissel H

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Bestilte Kleftiko som var bra, grillet Calamares som var for mye grillet og følgelig med tyggegummikonsistens.
I tillegg bestilte vi Meat Meze - blanding av flere småretter a la tapas, som var en middels opplevelse matmessig.
Servicen var OK.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 210haralds
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

En deilig kveld med svensk dansemusikk og deilig avslappet stemning. God mat og drikke gjør det meste perfekt.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, odd4327
Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Hyggelig og ren restaurant. God mottakelse og oppfølging . Toaletter fine og rene. Rask servering. Selv bestilte jeg Moussaka med litt salat til. Grekernes meny. Konsistens og tilberedning var helt grei, men dessverre var det ingen smak på maten, mulig den manglet krydder. Når regningen var betalt fikk jeg en liten avskjed alkoholholdig drikk som jeg følte var en god gest. Går gjerne tilbake dit for å spise en annen rett, eller sitte ute i solen med et glass vin.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, torunnl716
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Familie restaurant. Ekte gresk med. God mat og sjarmerende vertskap. God stemning - Anthony Quinn - Alexis Zorba musikk av Mikis Theodorakis preger atmosfæren og vertskapet. Må besøkes. Ligger ved havnen ved kirken.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Reidun N

Reisende som så på Isaac Tavern, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Isaac Tavern? Del dine erfaringer!