“Excelllant!!!!!”

Vurdert som nr. 13 av 197 Restauranter i Agia Napa
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi fikk servert en meget god lunch. Med tilhørende kaffe. Utmerket servise og hygglige kelnere. Kan trygt anbefales.

Takk, 386toreb

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

God service , veldig god mat. Anbefaler alle som er i området og spise lunsj eller middag her. Hyggelig og god atmosfære.

Takk, annetorild
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

God mat i store porsjoner til en litt høy pris. Servicen og atmosfæren er helt fantastisk. Flames leverer!

Takk, PetterLian
Anmeldt 23. oktober 2018

God mat, store porsjoner, trivelig betjening og kan anbefales ! Vil lønne seg å bestille bord på forhånd da stedet er populært !

Takk, 4kjell_
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte heldig vis bord her, noe som trengtes da det var helt fult. Heldigvis, for maten vi fikk servert var fantastisk. Meze anbefales, man får litt av alt. I tillegg er vertskapet særdeles hyggelig.

Takk, 100olechristianb

Reisende som så på Flames Restaurant and Bar, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Flames Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!