“God mat”

Vurdert som nr. 19 av 235 Restauranter i Agia Napa
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 13. juni 2019

Vi bestilte filet med hvitløksaus, mør og god. Kanskje litt for mye hvitløksmak, men ellers kjempegod mat. Hyggelig og oppmerksom betjening.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Ralphlien

Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig og service innstilt betjening og meget velsmakende mat. Veldig greit sted som ligger par hundre meter fra Sunprime Ayia Napa, passer til både lunsj og middag

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, BearTrondheim
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Har vært på flere restauranter i nærheten de siste dagene, men dere er definitivt det beste stedet til nå. Veldig god mat, hyggelig personale og enkelt å velge mellom medium og store porsjoner, som etter min mening begge er store.
Ikke vært spesielt begeistret for den siste drinken som går på huset ofte, på denne typen restauranter, men denne var etter min mening vært å drikke.
Vi kommer garantert tilbake en dag til denne uken for middag.

1  Takk, 713Jan
Anmeldt 21. mai 2019 via mobile enheter

Vi ventet i 1,5 time for å få maten servert!! Da maten endelig kom var hvitvinen varm, gjengen sulten og sur! Forretten kom plutselig på bordet midt i hovedretten. God mat som ble overskygget av ventetiden. Det verste var at det ikke kom noe beklagelse, virket som om dette var helt vanlig.

Takk, tjorven1973
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse. Vi var syv stykker som bestilte forskjellige retter, og alle var storimponert. Hyggelig og imøtekommende betjening.
Vi kommer garantert tilbake

Takk, sisselj1973

Reisende som så på Flames Restaurant and Bar, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Flames Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!