“Billig mat, men ikke topp klasse”
Anmeldelse av Sacramento

Sacramento
Vurdert som nr. 48 av 235 Restauranter i Agia Napa
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Ble litt skuffet over kvalitet på maten. Grønnsaker er ferdig/frossen grønnsaker. Retten var Kjedelig dandert. Kjøttet var stekt litt for lenge. Vinen var litt varm. Men var veldig billig. Servicen var veldig bra. Hyggelig betjening. Vi ble mett, og betalte ikke all verdens. Men ikke i nærheten av kvalitet på andre restauranter i område.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, 336terjeh

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Prøvde denne restauranten etter gode anbefalinger på TripAdvisor. Dessverre viste det seg å være en turistfelle.
Her går det fort unna, og servitørene raser av gårde fra bord til bord.
Maten kom raskt på bordet, men presentasjonen og smakene uteble. Pork steak med peppersaus var dynket i saus, og det minnet mer om rødvinssaus enn peppersaus. Kjøttet smakte også litt for godt stekt.
Ingen kom for å spørre om maten smakte, og ingen ryddet av bordet selv om vi var ferdige med måltidet 15 minutter før vi ba om regningen. Skuffende.

Takk, KennethO547
Anmeldt 15. oktober 2017

bestemte oss for å prøve Sacramento da det lå like ved hotellet vi lå på,og det så veldig koselig ut der,mye mennesker,men vi fikk plass da vi bare var 2 personer.Bestillte entrecote med peppersaus,fikk gratis med suppe og salatbuffe,maten var nydelig og prisen var billig,til slutt fikk vi irish coffe og en drink på huset,så her kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 644anita
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Kom hit en kveld uten å ha bestilt bord, det var ikke noe problem, fikk bord med en gang. Hyggelig betjening som er oppmerksom i starten. Bestilte plankestek og vin. Middelmådig mat og etter vi hadde spist oss ferdig var det ingen oppmerksomhet å få fra servitørene, satt lenge før vi fikk kontakt for å be om regninga. Det er så mange andre spisesteder i umiddelbar nærhet, så her kommer jeg ikke igjen dessverre.

Dato for besøk: september 2017
Takk, MaggieIB
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

For mange av oss som besøker Ayia Napa blir Sacramento som en heim nr. 2. Her blir du tatt imot som en gammel venn av familien, og maten serveres med et ønske om tilhørighet. At prisene i tillegg er blant de laveste i området oppleves som et pluss.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Farfaren

Reisende som så på Sacramento, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Sacramento? Del dine erfaringer!