“Supert!”

Vurdert som nr. 29 av 235 Restauranter i Agia Napa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en super restaurant med god mat fra en variert meny, med flinke og hyggelige servitører og en fin atmosfære. Anbefales!

Takk, KennethO547

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi blir alltid tatt like godt imot av Yulla og hennes stab. Fantastisk god mat, De bryr seg om oss alle

Takk, Heidi R
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vennlig og god service fra alle de ansatte. Uansett om du kommer til lunsj eller middag er dette det beste stedet for ett bedre måltid i hele Ayia Napa. Det ligger ca to km fra sentrum, men er fint plassert i forhold til hoteller i Sandy Bay. Alltid god mat. Gode viner og særs gode drinker. Ikke ett partysted.

Takk, Kjell R
Anmeldt 22. oktober 2017

hadde sjekket tripadvisor før vi gikk og hadde store forventninger til maten og servicen,hadde de to siste dagene spist på Atlas som var nabo restauranten til asador og som også hadde fått ganske gode skussmål fra tripadvisor.Ble tatt greit i mot og bestillte øl og burger,mannen min bestillte stor carlsberg,da han hadde fått det på atlas,men det hadde de ikke,bare 033 flaske,følte også at fordi vi bare hadde hadde bestillt burger fikk vi ikke rundstykke,som vi så andre fikk,før maten,burgeren var helt ok,men ingen høydare.neste gang blir det Atlas hvor vi både ble tatt i mot som konger med varmt runstykke,og drink etter maten selv om vi bestillte bare pizza

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, 644anita
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig god mat både til barn og voksne. Hyggelige servitører. Supert lekeområde for barna Maten kom nokså raskt, og også regningen da vi ba om den.
Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 936heget

Reisende som så på Asador Grill Steak House, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Asador Grill Steak House? Del dine erfaringer!