“Veldig veldig bra!!”

Frankie's Bar and Grill
Vurdert som nr. 67 av 235 Restauranter i Agia Napa
Kjøkken: Gastropub
Anmeldt 17. oktober 2018

Vi var her tre ganger på en uke, det sier litt om hvor veldig fornøyde vi var! Vi spiste både biff, hamburger og småretter.

De som jobbet der var veldig hyggelige og tok godt imot oss alle gangene. De husket tilogmed hvilket bord vi ønsket.

Biffene var stekt helt perfekt, og det samme også for hamburgere. Sausene var veldig gode, og vi fikk virkelig valuta for pengene følte vi!!

totalt sett var vi alle fire kjempefornøyd!!

Takk, torevoss

Anmeldt 22. august 2018

Det beste med restauranten var personalet, eller, var ikke så bra det heller. Glemte å gi oss veksel når vi hadde betalt. Var mye folk, men det er ingen unnskyldning, ønsker man å servere så mange bord bør man kunne takle det.
Biffen var bra, men tilbehøret kunne vært bedre. Kylling-Cæsar salat var trist og grå.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Karianne G
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk pepperbiff. beste jeg har spist. Veldig hyggelig personale som lager god Irish coffee :-) Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, jodaa008
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

fantastisk mat og god service.
salat med reker anbefales virkelig.
når får biff stekt til perfeksjon kan det ikke bli bedre.
helt fantastisk

Dato for besøk: juni 2018
Takk, beteen43
NicosNapa, General Manager på Frankie's Bar and Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2018

Dear Guest!
Thank you for your review and positive comments about our food and service. We are very glad to see you enjoyed your evening. Also would like to inform you that everyday we have 10% discount untill 19:30. We will be glad to see you again in Frankie's Bar & Grill!

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

En flott restaurant og bar midt i hjertet av Agia Napa. Hamburgerne er bare helt fantastisk og også masse av smårettene de serverer. Betjeningen er fortjener masse ros, alltid smilende og blide så dette stedet anbefaler jeg på det varmeste, enten en vil spise eller drikke eller begge deler. En flott atmosfære.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Signe Marie T

Reisende som så på Frankie's Bar and Grill, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Frankie's Bar and Grill? Del dine erfaringer!