Gunnar S
0.5 km fra Pavlinia Hotel Apartments
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Agia Napa
Anmeldt 6. mai 2023 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell til en rimelig pris og med svært hyggelig betjening. Hotellet ligger rolig til uten gjennomgangstrafikk og med kort vei til restauranter og uteliv, dessuten fint å ta joggetur ned til strandpromenaden og langs sjøen,

Dato for oppholdet: mai 2023
Reisetype: Reiste alene
Takk, Tourist59599630259
Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Dårlig hotell. 0 service. Frekke ansatte i reseptionen. Hadde et opphold på 7 dager, betalte for aircondition for alle dagene! Men ingen ting virket. Hadde "teknikker" 3 ganger. Men ble ikke bedre. Eneste jeg fikk igjen var 8 euro.. er du på utkikk etter ett fest hotell, er dette noe for deg!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Andreas A
antigoni k, Front Office Manager på Pavlinia Hotel Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2017

Dear guests
thank you for your review. Unfortunately it is misleading. On the 15th August 12:15 we got a call from your travel agent that there was a problem with your AC. At 12:20 the technician said the only problem was that you had mixed up the settings on the remote control. The same thing happened two days afterwards. We are truly sorry you could not handle the remote control.
P.S. if you check Thomas Cook's hotel staff rating scale you will see that we have the highest marks so i honestly do not understand the point of expressing in such a way for hard working people.
By the way how did you figure this is party hotel? As far as i know not a single party takes place in our premises!!!!

Anmeldt 25. juli 2015

Det var minst 15 kakekakker på gulvet de to første dagene vi kom der, så fikk vi byttet hotellrom til andre etasje. Skittent bad og fikk byttet hånkle en gang(når vi byttet rom)
Wifi kun i resepsjonen, ikke safe men postboks som du fikk tilgang til fra kl 8 til 9 om kvelden.

Ikke til å anbefale!

Dato for oppholdet: juli 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, jonedags
Anmeldt 19. februar 2015

Veldig fornøyd etter nesten 3 måneders vinteropphold på Pavlinia. Hyggelig vertskap og helt greie rom, rent og ordentlig. Første gang jeg har hatt stekeovn i leiligheten. Håndklær og rent sengetøy deles ut en gang i uken og vasking av leiligheten tar jeg meg av. Gratis wi-fi. Vi kommer til å benytte Pavlinia også til neste vinteropphold. Grei beliggenhet med rolige omgivelser selv om det er sentralt.

Dato for oppholdet: desember 2014
Takk, Lillejorunn
Anmeldt 1. september 2014

Sentralt beliggende med kort veg til restauranter og barer. Liten butikk ved hotellet og flere i nærheten. Ok basseng. Gratis wifi, men må være i nærheten av resepsjonen for å bruke den og det samme ved bassenget. Litt dårlig renhold men bedret seg kraftig etter vi sa fra.

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, 477kjells