“Fagarbeider”

Vurdert som nr. 35 av 230 Restauranter i Agia Napa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Kjempe bra pub, god underholdning med Elvis og Abba etterligning. Vi fikk en fantastisk service. Di tok imot oss med åpne armer. Vi var der nesten vær kveld

Dato for besøk: mai 2018
Takk, John452

Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Vi tuslet ned til havnen for å spise lunsj en dag, vanligvis har vi holdt oss i sentrum. Usikker på hvorfor, men glad for at vi gikk motsatt vei en gang.

Flere aktuelle spisesteder, men vi havnet da her. Og bra var det, for her fikk vi hver vår veldig gode pizza. Tror faktisk ikke at vi har fått bedre pizza i Ayia Napa noengang. Og vi har vært her noen ganger nå de siste årene.

Kjappe og blide servitører som serverer meget god, og mer enn stor nok pizza, betyr at hit skal vi tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kraftern
Anmeldt 24. september 2017

vi var innom her for frokost. og satt å så i menyen. da bestemte vi oss for å retunere for middag. de har mye godt i menyen å vi klarte ikke å bestemme oss, så vi endte opp med en biff til ca 23 euro,, (ikke bli skremt) denne var så mør og perfekt steikt, den ble servert med grønnsaker, ris og bakt potet og noe av det beste jeg har smakt av kremet hvitløk saus,

uansett hva jeg skriver her kan det ikke forklare hvor godt dette var..
det må rett og slett bare prøves

Dato for besøk: september 2017
Takk, DDmadsen
Anmeldt 29. mai 2017

Passer for de fleste, var her nesten hver kveld. Utrolig koselig og serviceminded betjening. All mat var god. Live musikk og opptredener hver kveld. I det hele tatt en super plass vi gjerne besøker igjen. Beliggenhet et par minutter fra Limanaki hotell hvor vi bodde. Vi kunne også få hele menyen som take away og prisene var greie Åpent for frokost, lunsj, middag og sen kveldsspising.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, bente-57
Anmeldt 4. oktober 2016

God mat og nok på tallerkenen. Koselig stemning, hyggelig betjenin. Ligger nærme havnen og butikker. Var innom på lunsj innimellom shoppingen.

Dato for besøk: september 2016
Takk, May-nilsen

Reisende som så på Queen Vic Pub, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Queen Vic Pub? Del dine erfaringer!