“Rolig sted med god mat.”
Anmeldelse av Paulas Restaurant

Paulas Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 235 Restauranter i Agia Napa
Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Alle i gruppen var fornøyd med maten. Spiste både gresk, pasta og biff. God service. Skandinavisktalende personale. Gode viner til grei pris. Totalt sett et svært hyggelig besøk her.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jarlen-R

Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Besøkte stedet flere ganger.Stedet ligger ikke så veldig langt fra
hovedgaten,men man merket ikke noe til støyen derfra.
De første ukene fikk vi en liten meny i tillegg til den vanlige.
På denne var prisene endel lavere.Men sist uken måtte vi spise
før kl.18.00 for å få benytte denne menyen.
Stifadoen her var veldig god,og du kunne få kokte poteter til.
Kylling Cassiatori falt også i smak,mens mangokyllingen syntes
flere var litt smakløs.
Fiskerettene var ikke noe spesielle.
God service og god vinanbefaling.
Et STORT minus var at lokalet alltid var kaldt.(ingen terassevarmere
som mange andre hadde)

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Lailab450
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat å har absolutt ingenting å klage på der :D. Bestiller alltid det samme når jeg skal ha middag her. Bestiller mango kylling og den er fantastisk god :D. Det som trekker ned er at brødet man får mens man venter er loff skiver som ikke er gjort noe med, hadde vært bedre om de var ristet litt i brødrister først. Å så er det litt lang ventetid men det må man nesten regne med når restauranten er full. Er man på ettermiddagen er det ikke så mye folk så da går det fortere så har man dårlig tid burde man besøke dette stedet på ettermiddagen og ikke kvelden.

Takk, Antekri
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Dette var den beste restauranten vi fant i år. I rolige omgivelser med god og hyggelig service ble vi servert nydelig mat. Vi besøkte restauranten 2 ganger på en uke, samme hyggelige service og nydelige mat begge ganger.

Takk, Tore E
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Hvert år vi er på Kypros må vi ha med oss ett eller flere måltider hos Paulas. I år har vi sammen med gode venner vært der to ganger, og begge gangene spiste vi vår absolutte favoritt Filet Provencale. Hvert av disse måltidene var en smaksmessig opplevelse det er lenge mellom hver gang en opplever, og kombinert med gode vinanbefalinger blir måltidene perfekt! Vi er tilbake neste år!

Takk, Farfaren

Reisende som så på Paulas Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Paulas Restaurant? Del dine erfaringer!