“God service”

Vurdert som nr. 97 av 235 Restauranter i Agia Napa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 26. august 2018

Kveldsbesøk, en rolig kveld. Vi var to stk, hvor begge bestilte grillet laks. God mat og store porsjoner til en grei pris. Ypperlig service av en hyggelig servitør. Fikk en liten dessert på huset da vi skulle betale. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ODSto

Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Limanaki oppleves som en restaurant der god mat kombineres med en avslappet atmosfære. Her stresses det ikke - noe som smitter over på gjestene.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Farfaren
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Veldig fin og moderne restaurant med gode priser. Vi var veldig fornøyd med besøket vårt her, imøtekommende og flinke servitører. Maten var veldig god, og perfekt atmosfære når man skal unnslippe strandlivet for en liten stund!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Øyvind K
Anmeldt 24. september 2016

Vi benytter Limanaki Restaurant som vår faste lunsjrestaurant på søndager når vi er på vår årlige tur til Kypros. Da velger vi alltid sjømat, og vi opplever hver gang å få mat av svært god kvalitet.
Restauranten ha en hyggelig atmosfære og en flott utsikt utover havna.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Farfaren
Anmeldt 14. september 2014

Veldig god mat, og kjempegod service. Hadde både standard meny og asiatisk meny. Begge deler veldig godt. Gode råvarer, og flott presentert. God vin også. Ligger perfekt til nede ved havnen slik at du får sett litt liv og røre. Gratis Wifi.

Dato for besøk: september 2014
    • Atmosfære
Takk, annegros

Reisende som så på Limanaki Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Limanaki Restaurant? Del dine erfaringer!