“Veldig fornøyde”

Kjøkken: Gresk, Sjømat, Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Vi fikk meget god mat, mer en nok på tallerknene Gratis drinker og is til barnaVeldig hyggelig betjening
Anbefales!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Monica M

Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Veldig rent og pent, og ikke minst maten var utrolig god.
Startet veldig bra med veldig bra service, og det tok ikke så lang tid før maten kom.
Spiste mixed grill.

Eneste som var utrolig tåpelig, som jeg ikke velger å gi de trekk for.
Turen hit var planlagt, men ble stoppet av en innkaster som ga meg en kupong med 1 stk gratis cocktail.
Mens jeg ventet på maten kom ene servitøren og tok kupongen uten å si noen ting.
Trodde at de skulle nevne det etter jeg hadde spist ferdig, men så ikke eller hørte ikke noe mer til kupongen.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Lasse B
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Bestillte fiske tallerken og sverdfisk og den var nok ikke fersk. Det var vanskelig å si da den var over stekt.
Den bakte poteten må ta vært en spøk.
Det var en dårlig kokt potet.
Her kommer vi aldri igjen.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Kjell S
Anmeldt 4. juni 2015 via mobile enheter

Topp meze og Cæsarsalat. Gjennomført mat av god kvalitet. Bra service og oppvarting! Rent og fint i både restaurant og toalett.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, bhsolem
Anmeldt 17. april 2014

Vi har besøkt Levanta 2 ganger og blitt mottatt svært godt. Maten har smakt godt og man får servert maten raskt og omgivelsene er veldig koselig. Kommer gjerne igjen her ja.

Dato for besøk: april 2014
    • Atmosfære
Takk, aumany

Reisende som så på Levanta Grill Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Levanta Grill Restaurant? Del dine erfaringer!