Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Det er veldig fin beliggenhet. Men dette er ikke 4stjerners hotell for meg. Det var slitte rom med rar lukt i rommet. Sengene var heller ikke noe å skryte av. Vi hadde all inklusive dette var ok. Frokost var bra lunsj var bra middagen var helt tragisk. Ikke barne vennlig i det hele tatt. Vi gikk ut å spiste middag de 7 dagene vi var her. Ølen var vannet ut å smakte egentlig ingenting. Veldig opp og ned på de som jobbet der. Humørt varierte mye. Underholdning på kvelden var ikke noe skryte av. Hit skal ikke jeg tilbake..

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Kenneth S
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Bodde der i to uker. Fine store rom, relativt store balkonger. Anbefaler å bo i andre etasje, mange katter. De er ikke plagsomme eller masete. Litt harde senger, men vi sov godt. Deilig aircondition. Rene håndklær hver dag. Minimarket med godt utvalg på stedet. Gode solsenger, som det er plenty av. Alltid ledige solsenger. Veldig hyggelig personale. Takk til de som rydder og serverer i restauranten. Super service. Unge hyggelige folk som er der for deg. Nydelig utsikt mot sjøen fra bassenget. Kort vei (5min) til både Sandy Bay og Nissi Beach. God mat i All Inclusive Buffeten, men ingenting er merket med allergener. Mye av det samme hver dag. Mye kylling og svin og ost og salat. Overkokte egg til frokost, men mye god frukt. Stille og rolig på kveldene, men dog også litt tradisjonell lokal underholdning som passer de fleste. Eget team som underholdt barna, kjempeflinke. Godt utvalg i baren ved bassenget. God hvitvin, gode frapper med baileys. Vi hadde to uker fra slutten av august til beg september, med temperaturer fra 32 til 38 grader. Det er litt vind og luft siden det ligger ved sjøen, og det er ekstra behagelig når det er varmt. De fleste av gjestene er tyske, russiske og svenske. Betjeningen er også fra flere lender, sverige og tyskland. Enkelt og greit hotell, med 3 stjerners standard

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Bettelette
Anmeldt 23. august 2016

Hadde 2 herlige uker på hotellet og kan ikke klage på noe. Hjelpsomme ansatte for en rullestolbruker. Vaskedamen kunne ikke engelsk men vi klarte og prate sammen med kroppspråket. Herlig mat, hjelpsomme kelnere men litt langt for meg til selve sentrum. Taxi ble tingen og 8 euro er ikke noe å klage på. Koste meg meget bra og skal tilbake i år også.

Romtips: Markterasse for de som ikke kan gå i trapper. Jeg må bo nede og koste meg der. Litt lite sol på den terassen.
Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Vibecke S
Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Dette hotellet er kjempe fint og kundeservicen er på topp! Du får hjelp uansett hva! Ikke lang gå avstand til noe. Og maten er variert og veldig god! Anbefaler dette for både familier og venner. Eneste negative er at hvis du er like glad i katter som det jg er, så kan dt være litt vondt å se alle kattene og kattungene som er rundt forbi her, mange er blinde. Hotellet prøver så godt de kan.. mn ikke lett... mn dt er dt eneste negative!

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Desirèe K
Bibek_Jha, Restaurant and Bars Manager på Aktea Beach Village, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2016

Dear Desiree,
Thank you very much for your lovely comments. We are glad to know that you had a wonderful holiday with us.
We are trying our best to keep those lovely cats in a wonderful environment on every single attempt.
Your opinion does matter to us in order to keep improving our goods and services.
Looking forward to welcome you again in the near future.
Best regards,
Bibek.

Anmeldt 4. desember 2015

Vi er unge pensjonister, som har bodd her i to tremåneders-perioder. Vi elsker beliggenheten, turmulighetene, utendørs i sommemånedene, og innendørs oppvarmet basseng om vinteren. Oppdatert Wi-fi fungerer perfekt, raskt og stabilt. Flott rombetjening, vår Lily har alltid smilet på lur, og gjør en kjempejobb for oss. De oppussede rommene er lyse og trivelige. Skulle vi ønske oss noe, er det NRK på TV.
Vår beste garanti: Vi reiser hjem til jul, men er tilbake for vårt tredje langtidsopphold over nyttår, for å bli til april.

Romtips: De sørvendte rommene er utmerket, spesielt i vinterhalvåret. Da kan du ha høysommer i solen, mens de norvendte rommene, har høst.
Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Ingvar Ø J