Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Ayia Napa Harbour på
Anmeldt 29. mai 2016 via mobile enheter

Vert ett besøk tidlig når di lokale fiskeren kommer inn. Ellers er Ayia Napa partybyen i distriktet med ett solid utvalg av restauranter, barer og nattklubber.

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, Robert S
Anmeldt 21. februar 2016

Havnen i Agia Napa skal man helst besøke om morgenen, etter fiskebåtene har kommet inn med dagens fangst. Flott å se den lokale båttradisjon fortsatt spiller en stor rolle og brukes aktivt til fiske og fangst. Sommerstid er også interessant, da er det rekken av turistbåter som dominerer, som tar deg med på alt fra havfiske til fest og moro til sjøs.

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, JohnAstana
Anmeldt 29. juli 2015

Flott og intim havn med nydelig bar , der du kan sitte og se på fiskene.. Mange gode fiske resturanter

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, may-gunn
Anmeldt 2. juni 2015

Greit hotell med topp plassering nede ved havnen. Helt greie rom, og stor balkong. Litt lite uteområde og basseng. Og det ble tidlig skygge. Men perfekt beliggenhet. Frokost grei nok, ikke noe spesielt.

Dato for opplevelse: august 2014
Takk, annegros
Anmeldt 17. november 2014

Jeg ønsker så mange som mulig tar denne turen. Det var hav, natur, flotte mennesker, en fremragende kaptein og ett flott mannskap. Det var ferie for alle pengene, Dette er noe jeg vil gjøre igjen og igjen. Tusen takk alle på Captein Marckos båt.

Dato for opplevelse: november 2014
Takk, Vibecke S