“Sur betjening”

Bedrock Cafe & Restaurant
Vurdert som nr. 96 av 237 Restauranter i Agia Napa
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi var en liten gruppe som ønsket å ta et par drinker her da vi liker The Flintstones konseptet de har. Drinkene er dyre her, og smaker under middels. Samtidig som vi var her kom det en familie bak oss. De satt der lenge, ingen ansatte kom bort til dem. Menyene hentet de selv, men fortsatt ingen oppmerksomhet fra ansatte, de endte opp med å gå. Styr unna dette stedet, de ansatte er sure, prisene er alt for høye i forhold til hva du får, de overlever kun på Flintstones konseptet

Dato for besøk: august 2019
Takk, christineo529

Anmeldt 16. juni 2016 via mobile enheter

Dette stedet var helt elendig. Maten var dårlig. Biffen vi kjøpte var veldig seig og vi begge måtte spytte ut flere biter. Smaken var også veldig dårlig. I tillegg var servisen elendig, og prisen ganske høy. Vi dro derifra før vi var mette og maten lå igjen på fatet. Sure ansatte og det virker ikke som noen har kontrollen der.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, idahelll
Anmeldt 25. april 2016 via mobile enheter

Vi bestilte hamburger, og mannen min likte den veldig godt, jeg synes den var noe kjedelig. Eneste som var plagsomt var at fuglene tigget mye (altså små fugler som stod på bordet vårt og prøvde å ta maten vår).

Dato for besøk: april 2016
Takk, Lossan90
Anmeldt 2. juli 2015 via mobile enheter

Var her første gang vi var i Ayia Napa, og fant den ikke verdt å besøke igjen. Maten var middelmådig og servicen dårlig. Overlever sannsynligvis på alkoholsalg og Flintstones-tema. Ikke la deg lure.

Dato for besøk: august 2014
Takk, birgitteo777
Anmeldt 7. oktober 2014

To voksne og ett barn måtte vente svært lenge på drikken som kom omtrent samtidig med maten. Betjeningen var sur, og vi kan ikke anbefale dette stedet.

Dato for besøk: oktober 2014
Takk, Stein E

Reisende som så på Bedrock Cafe & Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Bedrock Cafe & Restaurant? Del dine erfaringer!