“Helt greit sted.”
Anmeldelse av Farmers tavern

Farmers tavern
Vurdert som nr. 37 av 234 Restauranter i Agia Napa
Anmeldt 6. mai 2019 via mobile enheter

En gjeng på 6 stk fikk flere forskjellige retter som alle var gode. Bra service og fine lokaler. Prisnivå helt middels. Hyggelig og imøtekommende betjening.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jarlen-R

Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag der to ganger.Store porsjoner,og
spareribben de hadde var veldig god.Tavasen var litt varierende,
med lite kjøtt og mye potet i den ene porsjonen.God kleftiko,
men kyllingrettern var litt tørr.
Hyggelig betjening og god service.Sitter man ut mot gata blir
det mye støy,men innerst i lokalet er det bra.
Ville gitt stedet et terningkast mellom godkjent og svært bra,om
dette hadde vært mulig.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Lailab450
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Maten vi bestilte var god og ble servert rimelig raskt. Omgivelsene var litt bråkete i og med at dette matstedet ligger i det mest trafikkerte krysset i hele Ayia Napa

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Knut B
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Da ble det farmer siste kveld i Ayia napa óg vi ble ikke skuffet mye mat og god mat. Det ble spare ribs og den smakte. Kan anbefales. Takk for denne gang Ayia napa.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, magnarfo
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Hørte så mye om restauranten men det var ikke en stor matopplevelse. Kelftiko hadde veldig lite smak. Stifado kjøttet var tørr...Tarama dip var rett og sletr bare mayonaise.. hummus var god.. en skuffelse. Hyggelig betjening!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Jessica C

Reisende som så på Farmers tavern, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Farmers tavern? Del dine erfaringer!