“god mat og hyggelig service! ”

The Deck - by Alion Beach Hotel
Vurdert som nr. 3 av 194 Restauranter i Agia Napa
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Hadde ikke forhåndsbestilt bord, men vi fikk plass likevel da resepsjonen var veldig hjelpsom. bestilte østers til forrett, men fikk beskjed om at det var desverre tomt. Fikk servert både brød med forskjellig olje og smør, samt tortillachips med avokadodip og drink - alt på huset:-)
forretten var stor og veldig mettende, så hadde nok vært nok uten. hovedrett var biff og fisk, da biffen var svært god var fisken helt grei. personalet var utrolig hyggelig og hjelpsomme, så atmosfæren var topp.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 818lenej
jeanette1109, the Deck på The Deck - by Alion Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2019

Kära gäster,

tack för att ni tog er tiden för att utvärdera The Deck. Det är roligt att höra att ni uppskattade er matupplevelse hos oss.

Med vänliga hälsningar, the Deck

Anmeldt 6. september 2019

Hadde høge forventningar om restauranten, grunna høg score på tripadvisor. Området var vakkert og behagelig, og solnedgangen var flott frå bordet! Fekk eit flott bord, og brød, musserende vin og forrett på huset. Forretten var ok, og balansert med smakene fungerte. Hovedretten var desverre langt fra balansert og så søt at eg ikkje klarte å fullføre måltidet. Kelnerane prøvde nok å skape god stemning, men vart litt for «intenst». Eksempelvis nevnte dei fleire gonger at resturanten var rangert som nr 1 på tripadvisor. Hovmesteren høyrde ikkje kva me bad om, og måtte derfor spør fleire gonger etter regningen.

Alt i alt eit ok måltid, men langt frå forventningane etter graderingen på tripadvisor.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Frida V
jeanette1109, the deck på The Deck - by Alion Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2019

Kära Frida,

tack för att du tog dig tid att utvärdera The Deck. Det är fint att läsa att du omskattade omgivningen och solnedgången.

Det är trist att läsa att ni inte uppskattade er huvudrätt. Det framgår inte vilken rätt ni valde och hittills har vi inte fått in några klagomål på att en rätt skulle vara för söt. Vi beklagar även att ni upplevde betjäningen som intensiv och att vi inte kunna leva upp till era förväntningar.

Vi hade önskat att ni skulle ha nämnt något under ert besök hos oss eftersom vi gärna hade försökt att gottgöra er.

Med vänliga hälsningar,

the deck

Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Vi fikk et fantastisk bord med nydelig utsikt, brød m forskjellig tilbehør og både sprudlevin og taster på huset. Så langt veldig bra. Vi bestilte en forrett og kalv og lam til hovedretter samt en fransk CDP som er et fantastisk vinområde.
Resultat: vin ok, ( blandt de dårligste CDP) de glemte forretten. De glemte å spørre hvordan kjøttet skulle stekes. Lammet var ok, men alt for godt stekt, kalv smakte ikke kalv og var med masse kamskjell som ikke stod i menyen.
Pluss: nydelig utsikt og god service, samt reduksjon i regning for manglende mat.
Minus: Rot og manglende profesjonalitet.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Anders1Norway
jeanettli, The Deck team på The Deck - by Alion Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2019

Bäste Anders,

tack för att du tog dig tiden och ge en återkoppling angående ditt besök på the Deck. Vi är glada att ni uppskattade utsikten och betjäningen. Vi är ledsna att det gick fel med er beställning, det är sådant som kan hända i det bästa av restauranger, tyvärr. Vi önskar att vi får möjligheten att få välkomna er igen till the Deck så att vi får chansen att visa vår professionalitet som vi normalt är väldigt stolta över.

Med varma sommarhälsningar

The Deck

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en fantastisk restaurant !! Kunne vi gitt denne restauranten mer poeng hadde vi gjort det. Vi spiste habbor og biff, retter som vi anbefaler. God betjening, atmosfære og mat. Denne restauranten må du oppleve.

2  Takk, LineSHagen
jeanetteb0rchardt, the deck på The Deck - by Alion Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Kära gäster,

ett stort tack för att ni tog er tid och skriva en utvärdering över The Deck. Vi är mycket tacksamma för era komplimanger och det glädjer oss att ni njöt av er matupplevelse hos oss.

Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna er åter.

Med vänliga hälsningar

The Deck

Anmeldt 25. februar 2018

Maten er helt eksemplarisk, atmosfæren lun og utsikten som ingen annen! Vi så oss rett og slett nødt til å besøke restauranten to ganger i løpet av en uke. Servitørene var svært oppmerksomme, kjente alle rettene på menyen, ga anbefalinger og fulgte oss opp langt bedre enn hva man kan forvente! Dette er virkelig et must når man er i Ayia Napa, du vil ikke angre. Prisene er blant de høyere, men sammenlignet med resten av bykjernen er prisene i samme sikte. Kvaliteten og opplevelsen er dog i en annen liga! Dette kan vi absolutt anbefale :-)

Dato for besøk: august 2017
Takk, stinecharlottes
jeanetteb0rchardt, Marketing på The Deck - by Alion Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2018

Dear Charlotte,
thank you for your enthusiastic review about the Deck! We are delighted that you enjoyed the view, food and the service staff.

We hope to have you back soon!

Warm regards,

The Deck team

Reisende som så på The Deck - by Alion Beach Hotel, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i The Deck - by Alion Beach Hotel? Del dine erfaringer!