Priceline
      kr 1 250
    260.7 km fra Namsskogan Familiepark Hotell
    Se flere hoteller i Trones
    Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Etter at teltet var satt opp bestilte vi kokkens anbefaling. I dag var det langtidsstekt svineknoke. Den var mør og god, men manglet smak. Bare litt salt vill endret retten mye. Potetmos og grønnsaker var som tilbehør.. Mosen kunne også hatt litt mer smak. Men gode priser og mettende måltid.

Takk, Global478893
    Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte en natt her for å besøke parken. Her finner du 90-tallet gjennomført, men det hadde vært greit nok med noen forbedringer.. Alle vaskene har skrukran, de burde byttes i en fei i disse tider? dusjen er sånn typisk sparedusj fra 90-tallet. Skruknotter i dusjen også. og dusjforheng som kommer etter deg, grøss.. i 2. etg blir det varmt og dårlig luft, men i følge barna ok senger. Sovesofaen som en må ta til takke med i 1. etg er helt forferdelig
    . Det blir en som ligger på «sofaen» og en som ligger på ryggen nedslått.. dvs mye kortere og en stor fure mellom disse to madrassene. Far hadde vondt i ryggen dagen etter en natt her... 90tallsgardinene slapp igjennom mye lys, så ikke så mørkt når man skal sove. Nøkkelen hang i en stor korkdings med hyssing, burde fjernes nå slik at nøkler kan sprites mellom hver gjest???

frokosten bestod av mye singelpakket pålegg og brød, ingen grønnsaker eller frukt. Jus, te og kaffe. En type brød, typisk grovt. Enkel men grei frokost. Litt dumt at den serveres i gangen slik at alle går forbi der...

Vi betalte 2000!!!! for et familierom, det er det dyreste familierommet vi har hatt... og vi har vært endel på hotell.. dette føltes som hytte. Hadde nok ikke reagert om prisen var det halve, men å ta så mye betalr for dette er ikke bra!! kommer aldri tilbake og kommer til å fraråde alle som tenker seg dit..

Forresten kroa var kaos når parken stengte, rot og rusk og mye folk. Kjørte opp til Brekkvasselv, god mat - rolige lokaler og bedre utvalg.

2  Takk, Frkreiseglad
    Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet for å lade elbil og skulle spise middag. Bestilte en kokkens anbefaling, elghakk som skulle være med hjemmelaget potetmos og grønnsaker. Betalte kr 210, og dette er hva vi fikk! En miniporsjon med en klatt posepotetmos, frosne og vasne grønnsaker fra pose og en utvannet brunsaus med noen små biter av et uidentifiserbart kjøtt. Tilsvarende mengde kanskje en opphakket kjøttkake! Er nok det latterligste måltidet jeg noen gang har betalt for i Norge. Folkene på kjøkkenet har ingen stolthet i det de gjør! Styr unna!

2  Takk, Cylone
    Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting i sammenheng med ett besøk i familieparken som ligger veldig nært, kort gangvei under E6 så beliggenhet er veldig bra men det stopper der. Første som møter oss er rengjøringspersonell som står å røyker oss i trynet på tur inn døra, selv med alle røyking forbudt skiltingen og advarsel om bøter står dem rett på utsiden av inngang og sammenhengende lufting til rom. Rett innfor døra til rommet var det ett kjøleskap som var i ustand så det var plassert ett gammelt skap i stua. Rengjøringen som var gjort bør de virkelig skamme seg over, vi tok selv å vasket store deler av badet og var mest fornøyd med at vi skulle sjekke ut neste dag. Soverommet er plassert på hemsen, her var det varmt hele natten siden vindu og aircondition ikke eksisterer. Dusjen er den du finner hos din oldemor langt langt langt ut på landet, her bør de kunne gjøre en oppgradering, vi valgte å dusje med slippersa. Ute i gangen var det basseng lukt, selv om dette er i et annet bygg 150meter unna. Støv på de fleste plasser så om dette er corona vasken hjelpes, det beste med besøket var å kunne sjekke ut som nevnt tidligere. Ikke verdt pengene, fraråder å sjekke inn på familierommene.

Dato for oppholdet: juni 2020
    3  Takk, smackiiie
    Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Dårlig tilrettelagt i handikaphyttene for rullestolbrukere. Fikk ikke inn rullestolen med brukeren i, i fare for å kjøre av rampen. Det var et stort mellomrom mellom asfalt og rampe så vanskelig å få rullestol opp. Dårlig standard i forhold til pris. Eneste positive, var nærheten til Namsskogan familiepark. Det var ikke rengjort i hyttene og utdaterte hytter. Det er heller ikke WiFi i hyttene.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, 660auroraa