Anmeldt 15. mai 2021

Kan ikke beskrive hvor dårlig dette stedet var.. Gammel mat. Dårlig renhold. Velg alle andre steder og spise enn her.. En svett pølse på cirkel K er meget mye bedre.. Er 6 timer siden jeg var der nå, vært på do siden..

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, troublesomem
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Vi bestilte egg og bacon til frokost. Bacon var som gummi og de stekte eggene hadde kald plomme. Dvaske tomater og gammal salat. På buffeten hadde kjøttpålegget krøllet seg. Grusomme saker som med fordel kan unngås. Anbefaler heller Harran 30 min lenger sør. Du er herved advart.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, jornareo
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Dårlig tilrettelagt i handikaphyttene for rullestolbrukere. Fikk ikke inn rullestolen med brukeren i, i fare for å kjøre av rampen. Det var et stort mellomrom mellom asfalt og rampe så vanskelig å få rullestol opp. Dårlig standard i forhold til pris. Eneste positive, var nærheten til Namsskogan familiepark. Det var ikke rengjort i hyttene og utdaterte hytter. Det er heller ikke WiFi i hyttene.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 660auroraa