Dårlig for småbarnsfamilie og med STORT forbedringspotenisale!

IKKE BRA!! Beklageligvis en dårlig park, dyr opplevelse, slitt, rotetw, skittent og lite oppfølging... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Glovetrotter
Nord-Norge, Norge
Morsomt, men mangelfull renhold og hensyn til covid-19

Lite renhold, med tanke på covid 19. Mye kø på spisesteder og lite spriting og vasking mellom... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Miriam O
Narvik, Norge

Anmeldt 6. juli 2020

Alt var egentlig bra, men i og med at parken ikke har noen innendørs tilbud så er det væravhengig. Hyggelig personal, gøy for voksne og barn.
Mat også helt ok. Måtte teste burgeren som var snakket noe negativt om, men synes selv den var helt ok.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, kristerbergf
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 familier som tilbrakte en dag i Namsskogan familiepark. Inngangsbillettene var fornuftig priset i forhold til innholdet i parken. Vi var heldig og fikk sett dyr som ellers pleier å være svært sky. Det er også flere "leker", som f.eks traktorkjøring, gravemaskin, sykler og en egen bob bane. Det var en fin balanse mellom dyr og aktiviteter så hele familien var godt fornøyd. Parken har masse benker, griller og lekeområder. Den er stor, med god plass til alle besøkende.

Det eneste som vi savner er bedre skilting, det var ingen skilt som sa hvor vi var på vei eller hvilke dyr vi kunne se.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, thomasre89
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Dro dit med ett helt nøytralt blikk på hva vi kunne forvente oss (Tross dårlig vær). Hyggelige ansatte som sa hei til oss når vi kom, å når vi gikk. Rene passasjer mellom innhegningene. Savner bedre merking i parken ("du står nå her") skilt.
Morsomt å se foring av bjørnen.
Nedtur på matfronten. Så veldig lite innbydende ut å spise dær. (Oppe med cart banen) Vi valgte heller å kjøpe oss hversitt pizza stykke.
Parken har håndsprit dispensere overalt, i disse corona tider.

I alt en grei tur. Ble ca 850kr for
2x Bilett voksen
2xRegnponcho
2x Pizza stykker
2xPrus

Kommer sikkert igjen når man får barn, selv en gang

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 536christofferc
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Her var det mye slitent. Et malingstrøk mangler stort sett over alt, men generelt er det meste veldig slitt og godt brukt.
Prisen var faktisk ok, sammenlignet med norske parker.
Maten er som i parker flest, dyrt og dårlig - ta med mat/grill mat.

Ellers var servicen bra og ansatte hyggelige.

Alt vedrørende dyra var bra og vi var heldige og fikk se det meste.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, RoSt404
Anmeldt 5. august 2019

Dette er første gang jeg har vært der siden jeg var lita jente på 90-tallet en gang, men kan trygt si at jeg har forandret meg mer enn det parken har..
Her er stort sett de samme lekene og attraksjonene jeg lekte med den gang, om enn noe slitnere.

Var her med våre to barn og et vennepar med to barn.

Mtp. hva man betaler kontra hva man får er det virkelig ikke verdt pengene, og alt som er gøy koster ekstra. Med unntak av bob-banen da, men den var stengt pga teknisk feil..

Her var det nesten ikke en ansatt å se, og de vi så virket ikke spesielt interessert i de besøkende.
Heldigvis hadde vi med egen mat (i kjølebag - hvilket krevde en trillevogn som de allerede var tomme for kl 10.30), for her får man kun kjøpt dvaske burgere og slappe vafler, som i tillegg er stivt overpriset.

Suvenirbutikken var også svært utdatert.

Dessverre(?) var vi i Dyreparken i Kristiansand i fjor sommer, der det koster drygt hundrelappen mer pr pers i inngang (og da er alle aktiviteter inkludert), så det er naturlig å sammenligne de to stedene, og da kommer Namsskogan Familiepark fryktelig dårlig ut.

Stedet burde totalrenoveres, med flere, nye og engasjerte ansatte, bedre café og mer spennende ting å gjøre og se eller nedlegges.
Vi kommer i alle fall ikke tilbake før noe blir gjort.

Dato for opplevelse: juli 2019
4  Takk, Therese S
familiepark, Manager på Namsskogan Familiepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Hei Therese S

Det er synd at du opplever at parken ikke har fornyet seg. Som du selv skriver har vi fått en klatrepark og en zipline, de koster riktignok ekstra. Det er 3 aktiviteter av ca 11 som koster ekstra.

Vi jobber stadig med å forbedre oss og tar gjerne din tilbakemelding med oss videre for å bli enda bedre.

Det er også viktig at vi legger tilrette for de som har lyst til å ha med mat selv. Det er flere fastmonterte griller i parken som man kan benytte seg av. Vognene vi har til utlån, er veldig populære og det er synd at dere ikke fikk låne en.

Som sagt tar din tilbakemelding på alvor og tar den med oss videre.

Velkommen igjen når dere ønsker det!