Alt i alt, fint utenom inntrykket av Namskogan camping

Annkom namskogan torsdagskveld, har vært i komtakt med personalet og fikk beskjed om at det ikke... les mer

Anmeldt 6. august 2021
351annemariel
Agdenes, Norge
Hyggelig park. Resten er nedtur

Hyggelig park med mange flotte dyr. Dessverre ikke alle vi fikk sett, men sånn er det vel med... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
IdaKristin88
Bodø, Norge

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Koste oss i parken, men den er overpriset og det bør ikke koste ekstra for toget og zipline (som ikke funker nå da...). Trist å se f eks plenen rundt traktorbanen nedgrodd.. så mye hyggeligere om det var ordnet rundtomkring.. dårlig merket også. Ingen passet på smittevern i køene, og selv om det hang mye antibac rundt om burde d hengt rett der du går på f eks bobbanen og der du går av... rart at ikke trøbåtene var ute?? Ungene koste seg og vi kunne vært lengre, men komner nok ikke tilbake. Noen grep her og der, og litt nytt hadde gjort susen. Butikken burde vært åpen litt etter stengetid, det tror jeg dere tjener på.. ;)

Ellers var vi tett på dyrene.. de virker folkevant og kommer helt til gjerdet. Synes også det virker som de fleste dyra har greit med plass.

2  Takk, Frkreiseglad
Anmeldt 6. juli 2020

Alt var egentlig bra, men i og med at parken ikke har noen innendørs tilbud så er det væravhengig. Hyggelig personal, gøy for voksne og barn.
Mat også helt ok. Måtte teste burgeren som var snakket noe negativt om, men synes selv den var helt ok.

Takk, kristerbergf
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 familier som tilbrakte en dag i Namsskogan familiepark. Inngangsbillettene var fornuftig priset i forhold til innholdet i parken. Vi var heldig og fikk sett dyr som ellers pleier å være svært sky. Det er også flere "leker", som f.eks traktorkjøring, gravemaskin, sykler og en egen bob bane. Det var en fin balanse mellom dyr og aktiviteter så hele familien var godt fornøyd. Parken har masse benker, griller og lekeområder. Den er stor, med god plass til alle besøkende.

Det eneste som vi savner er bedre skilting, det var ingen skilt som sa hvor vi var på vei eller hvilke dyr vi kunne se.

1  Takk, thomasre89
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Dro dit med ett helt nøytralt blikk på hva vi kunne forvente oss (Tross dårlig vær). Hyggelige ansatte som sa hei til oss når vi kom, å når vi gikk. Rene passasjer mellom innhegningene. Savner bedre merking i parken ("du står nå her") skilt.
Morsomt å se foring av bjørnen.
Nedtur på matfronten. Så veldig lite innbydende ut å spise dær. (Oppe med cart banen) Vi valgte heller å kjøpe oss hversitt pizza stykke.
Parken har håndsprit dispensere overalt, i disse corona tider.

I alt en grei tur. Ble ca 850kr for
2x Bilett voksen
2xRegnponcho
2x Pizza stykker
2xPrus

Kommer sikkert igjen når man får barn, selv en gang

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 536christofferc
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Her var det mye slitent. Et malingstrøk mangler stort sett over alt, men generelt er det meste veldig slitt og godt brukt.
Prisen var faktisk ok, sammenlignet med norske parker.
Maten er som i parker flest, dyrt og dårlig - ta med mat/grill mat.

Ellers var servicen bra og ansatte hyggelige.

Alt vedrørende dyra var bra og vi var heldige og fikk se det meste.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, RoSt404