Alt i alt, fint utenom inntrykket av Namskogan camping

Annkom namskogan torsdagskveld, har vært i komtakt med personalet og fikk beskjed om at det ikke... les mer

Anmeldt 6. august 2021
351annemariel
Agdenes, Norge
Hyggelig park. Resten er nedtur

Hyggelig park med mange flotte dyr. Dessverre ikke alle vi fikk sett, men sånn er det vel med... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
IdaKristin88
Bodø, Norge

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Trist at en familiepark ikke har familiebilletter. Vi kom ni stk og måtte betale nærmere 3000 kroner i inngang. Når flere av aktivitetene i tillegg koster mer penger er det bare trist. I tillegg var renholdet langt under pari, og da var det få besøkende i parken. Nei, dette var skuffende.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 123MBH
Anmeldt 6. juli 2021

Jeg synes at Namsskogan familiepark er den beste parken jeg har opplevd. Veldig snille dyr og veldig greie dyrepassere. Du får komme tett innpå dyrene og de kommer når du roper på dem. Du får møte spesielt tv-kjendisen oteren svenn og masse andre dyr som for eksempel rødrevene per og Otto. Selvfølgelig koster det ekstra men du får mye ut av de pengene du bruker på for eksempel at du får være med å mate rødrevene inne i buret deres. Da jeg var der fikk jeg bli kjent med Namsskogan familieparks dyrepassere kaja og lisa som har vært med meg og familien helt siden vi kom til Namsskogan familiepark. Dyrepasser for en dag møter du dyrepasseren lisa som er veldig snill og tar deg med på stelling av dyrene i barnas dyrepark pluss du får være med å mate otrene og påfuglene. Kaja som jeg ble kjent med tok meg med og lærte meg masse om dyrene i parken de to gangene vi var der i år og jeg kommer til å savne henne og lisa. Maten som de hadde der var veldig god og er akkurat det en park skal ha og ikke sånn middager eller sånn store lunsjer som løvstek. Maten i Namsskogan er ikke overhodet junkfood og alle som sier det tar ekstremt feil. Rundturen de har i parken som starter 11:30 tar deg med på matingen av de forskjellige dyrene i parken og viser deg hva de spiser som for eksempel bjørnene i parken fikk til dessert kanelbolle. Jeg så noen privatpersoner kastet mat til den ene bjørnen søs som ikke var lov utenatt dyrepasserne er der og gitt tilatelse og det de gjorde med å bryte reglene til Namsskogan var helt unødvendig. Mine favoritt dyr var egentlig alle de fantastiske nordiske dyrene de har. Jeg håper at jeg kan få sommerjobb/jobb der. Så min mening er at Namsskogan familiepark: 10/10 for deres arbeid og opplevelsene dere har gitt meg i parken og hvor godt jeg ble tatt i mot av kaja og lisa. Jeg kommer til å savne alle de gode minnene jeg skapte sammen med Kaja og Lisa.

Namsskogan familiepark: jeg skal alltid komme når jeg kjører forbi for å stoppe og komme inn i parken og si hei til kaja og lisa ❤

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, titank2021
Anmeldt 1. august 2020

Veldig dårlig park, overkomersialisert.
Dårlig renhold.
Dyr dårlig mat.
Presentasjoner av dyr var åpenbart i stillhet, dyrepasserne var lite tilgjengelige og svare kort og knapt på spørsmål

Dato for opplevelse: august 2020
3  Takk, D6187HUchristianc
Anmeldt 21. juli 2020

Dette var en skuffende opplevelse, mye av det som reklameres for var ikke i bruk, sliten park med dårlig vedlikehold, di fleste av di som jobbet der var lite engasjert å var mere opptatt av at di skulle rydde sammen en halvtime før det stengte, fikk f.eks spørsmål om vi hadde kjørt boben før...hadde vi de så var de ikke mulighet å få kjøre igjen å det var en halvtime før den stengte...
Det vi var mest fornøyd med var å se når di matet dyrene.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Santirana
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Koste oss i parken, men den er overpriset og det bør ikke koste ekstra for toget og zipline (som ikke funker nå da...). Trist å se f eks plenen rundt traktorbanen nedgrodd.. så mye hyggeligere om det var ordnet rundtomkring.. dårlig merket også. Ingen passet på smittevern i køene, og selv om det hang mye antibac rundt om burde d hengt rett der du går på f eks bobbanen og der du går av... rart at ikke trøbåtene var ute?? Ungene koste seg og vi kunne vært lengre, men komner nok ikke tilbake. Noen grep her og der, og litt nytt hadde gjort susen. Butikken burde vært åpen litt etter stengetid, det tror jeg dere tjener på.. ;)

Ellers var vi tett på dyrene.. de virker folkevant og kommer helt til gjerdet. Synes også det virker som de fleste dyra har greit med plass.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Frkreiseglad