Alt i alt, fint utenom inntrykket av Namskogan camping

Annkom namskogan torsdagskveld, har vært i komtakt med personalet og fikk beskjed om at det ikke... les mer

Anmeldt 6. august 2021
351annemariel
Agdenes, Norge
Sliten park

Denne parken har tapt seg veldig. Hele parken virker å mangle renhold og vedlikehold. For lite... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Sauebonden

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket et 4-mannsrom, vi var 2 voksne og en ung tenåring. Ankom sent på kvelden, og antok at rommet vårt var klart. En ung jente i resepsjon, ga oss nøkler og fortalte hvor rommet lå. Da vi låste oss inn, så vi med en gang at her var det alldeles ikke rengjort. Det var søppel, skitne golv og overflater, skitne senger og sengtøy, våte håndduker slengt på gulvet, søppel i sengen osv osv. Gikk til resepsjon, hvor denne unge jenta satt med to kompiser som drakk alkohol, og skjønte ikke hvorfor rommet ikke var rengjort. Etter en stund kom hun for å se på rommet, og hun sa vi skulle få refundert beløpet, og hun skulle vaske og rydde rommet klart. Det ble en god del venting på at rommet ble klart. På morgenen skulle vi spise frokost i «frokostsalen», det tok lang tid før hver rett ble fyllt på, man måtte vente en stund på både brød og kaffe osv, og det lå mat på gulvet overalt. Altså ikke et koselig sted å spise frokost. Vi sjekket ut etterpå, og fikk da beskjed om at det den ansatte dagen før hadde sagt om at vi skulle få refundert hele beløpet, kunne ikke denne ansatte si noe på og vi fikk derfor ikke noe refundert eller bare litt avslag en gang. Utrolig dårlig service, dit drar vi aldri igjen, og kommer aldri til å anbefale plassen videre heller! Bare for å ha det sagt, hadde vi en hotellsuite i en annen kommune dagen etterpå, som var både større, den var REN og utrolig bra service, til en mindre pris enn dette rommet! Helt utrolig!

1  Takk, Maria Iselin A
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

IKKE BRA!! Beklageligvis en dårlig park, dyr opplevelse, slitt, rotetw, skittent og lite oppfølging hva gjelder smittevernhensyn og overholdelse av dette.

Vi hadde en overnatting. Hadde aldri vært der før og kom med åpent sinn. Hadde heller ikke lest noen anmelselser, men etter å ha sett på noen av disse i ettertid må jeg si meg enig i at det var negativt totaltsett.

Helt elementære ting er ikke på plass. Ansatte på hotellet er unge og mangler helt klart opplæring i grunnleggende service. Ingen info ved ankomst, kun nøkkel som blir slengt over bordrt. Hallo???. Kaos i 'restauranten' når det bare var 3 "bord". Maten kom aldri eller var dårlig. Observerte småfeil angående hvordan presentere maten/drikke som skapte pinlige situasjoner ved enkelte bord, servering av maten (som ropes ut i lokalet??), personalet mangler restaurantkunnskap. Tydelig at det ikke er faglærte kokker, men ungdommer som både serverer og lager maten. Noen av ungdommene var hyggelige og blide, fint det! - men det forventes mer når prisene er deretter. Slitt restaurant- og uteområde. Skittent og masse sneiper og søppel på utsiden. Stappfull søppelkasse RETT VED INNGANG. Ting som er så enkelt å rette på, men det ble ikke gjort. Her må ledelsen ta tak!

Renhold er ikke bra! Skitne toaletter i fellesonråde og rotete rom. Lite håndsprit. Hotellet er altså IKKE et hotell, men snarere "motell". Det de kaller "restaurant" er regelrett en veikro/kantine. Det er selvsagt ikke noe negativt med hverken veikro/motell, men når det skrives hotell får man noen minimunsforventinger. Tydelig at det som flere skriver stemmer, de tar seg godt betalt fordi man ikke har mangr andre alternativer. Kunne skrevet veldig mye mer, noe er detaljer annet er større ting. Men uansett tydelig at her er det en ledelse som ikke gjør jobben sin og kun tenker profitt!!

Eksempel: Må betale inngang for alle fra 3 år og opp? Mange av gratisaktivitetene inne i parken er forbeholdt barn fra 6 eller 7 år!!! Hvorfor ikke ha gratis tom 6 år? Grådighet kalles det. I selve parken: Flinke dyrepassere, eksempelvis hun som matet større dyr og han som passet smådyrene i 'barne-delen'. Bob-sleden, en enorm kø. Kioskene (burde vært flere) en enorm kø. Hvor er søppelplukkere?? Er dessverre ikke alle som kaster avfall i dunkene. Hvor er spritdispensere? Inngang: ALTFOR DYRT ut ifra hva man får igjen. Flere aktiviteter koster penger. Slitte leker som trenger både maling og oppgradering.

Oppsummert: vi kommer IKKE tilbake, og det er synd. Parken har potensial, både for små og store. Ser at Familieparken svarer enkelte innlegg. Et tips: ikke gå i "forsvar" over alt det som besøkende påpeker. Forsøk heller å vær ydmyk og ta til dere det som skrives! Ignorant holdning vitner om dårlig ledelse, og det er tydelig at her må MYE ryddes opp i.

1  Takk, Glovetrotter
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Lite renhold, med tanke på covid 19. Mye kø på spisesteder og lite spriting og vasking mellom kunder. 30 min i kø for å bestille mat, og 50 min før vi fikk maten. Unge ansatte som jobbet livet av seg, uten pauser. Fant heller ikke mulighet til å registrere at vi hadde vært der, i forhold til smittesporing. Hadde nok vært bedre med små is og brus boder rundtomkring, da hadde nok flere orket å handle. Spesielt der det er grillområder.
Ellers var det mye av apparatene som ikke fungerte ved heksehatten. Tomt for håndsprit på mange plasser. Toaletter uten lås, og generelt veldig skittne. Her er det små justeringer som kunne gjort det mye bedre. Burde og vært spriting av bob vognene, og krasjbåtene mellom gjestene. Ellers var guidingen av dyrene veldig bra og mange spennede dyr å se. Guiden var en hyggelig ung dame med mye kunnskap. Han som matet smådyrene var og veldig hyggelig og barnevennlig.

1  Takk, Miriam O
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Ta med egen mat, for det tar over 45 min å få servert pølse med pommes frites. I tillegg var det skittent på kafeen. Ellers fin park.

1  Takk, KatherineL1057
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi har i dag tilbrakt en av de beste feriedagene våre på Namskogan familiepark. For en dag! Mye folk og litt kø, men personalet tok unna kø som bare det, med smilende vennlige kommentarer og hjelpende hender. Helt herlig! Vi hadde med oss en valp på 11,5 uker som vi tenkte vi skulle bytte på å passe utenfor parken. Men sjefen i parken tilbydde seg med glede og iver å ha valpen vår på kontoret hele dagen, noe som gjorde dagen uforglemmelig for oss. Det var helt nydelig for familien å få oppleve parken sammen. Masse spennende og varierte aktiviteter for barn og voksne, og god mat i restauranten. Dyrene har det godt, helt tydelig, de har godt med plass, og er allikevel lett å få øye på, da det er bygd «bro» med utsiktspunkter i hele dyr-området. Skikkelig god feeling etter en dags påfyll med opplevelser og positiv, sprudlende energi. Tusen takk, Sara, for at du tok Pepsi hele dagen og tusen takk til alle ansatte som stod på for å gjøre dagen vår helt perfekt! ❤️

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, marieny79