Alt i alt, fint utenom inntrykket av Namskogan camping

Anmeldt 6. august 2021
351annemariel
Agdenes, Norge
Hyggelig park. Resten er nedtur

Anmeldt 25. juli 2021
IdaKristin88
Bodø, Norge

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Koselig, lærerik og familievennlig park! Sov i parken, var en super opplevelse å våkne til bjørnen på utsiden! Korte avstander å gå, så barna ikke blir slitene!

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, mariev494
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Annkom namskogan torsdagskveld, har vært i komtakt med personalet og fikk beskjed om at det ikke var mulig og booke campingplass men at det var svært skjelden det var fult.

Vi oppsøkte resepsjonen for og få plass, fikk beskjed om å gå å finne plass selv. Gikk en runde og såg, det vart «fullt». Men om noen hadde fulgt opp litt plasering på campingplassen og tildelt plasser hadde det vært god plass til flere. Det stod campingvogner, telt, biler og bobiler i skjøn forening i alle mulige rettninger og plasser.

Vi fant heldigvis en campingplass lengere nord for helga, og resten av opplevelsene var fine.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 351annemariel
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig park med mange flotte dyr. Dessverre ikke alle vi fikk sett, men sånn er det vel med dyreverdenen. Dessverre trekker pris, toalettforholdene, spisestedene, manglende informasjon om attraksjoner og tomme spritdispensere ned. Toalettene var skitne og utrivelige. Bestilte kaffe og is inne i parken, og køen var lang som et vondt år. Kiosken så ut som en skolebasar, med tilfeldige bord som disk. Lokk til kaffen fantes ikke. Synd aktivitetene koster mye. Informasjon om bamsetoget (blant annet om billetter som man igjen måtte inn i kiosken å kjøpe) var mangelvare inne i parken, og vi sto nærmere en halvtime i kø der vi antok var oppstillingsplass. Turen var fin, ettersom vi fikk sett flere av dyrene som gjemte seg på vandrerunden. Lekeplassen var fin, men det skulle vært flere aktiviteter for barn på tre år. Middagen er en historie for seg selv. Lang kø, og det tok 45 min å få servert halvdårlig mat. Panini til treåringen kom en halvtime før maten til de voksne. Restauranten var skitten og utrivelig. Det hadde gjort seg med en del oppussing. Har følelsen av at alt av personell er skoleungdom. Greit nok det, men det skulle vært flere ansikter som hjalp til når de sliter. Vi hadde også bestilt billett på returen, men den kansellerte vi.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, IdaKristin88
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket et 4-mannsrom, vi var 2 voksne og en ung tenåring. Ankom sent på kvelden, og antok at rommet vårt var klart. En ung jente i resepsjon, ga oss nøkler og fortalte hvor rommet lå. Da vi låste oss inn, så vi med en gang at her var det alldeles ikke rengjort. Det var søppel, skitne golv og overflater, skitne senger og sengtøy, våte håndduker slengt på gulvet, søppel i sengen osv osv. Gikk til resepsjon, hvor denne unge jenta satt med to kompiser som drakk alkohol, og skjønte ikke hvorfor rommet ikke var rengjort. Etter en stund kom hun for å se på rommet, og hun sa vi skulle få refundert beløpet, og hun skulle vaske og rydde rommet klart. Det ble en god del venting på at rommet ble klart. På morgenen skulle vi spise frokost i «frokostsalen», det tok lang tid før hver rett ble fyllt på, man måtte vente en stund på både brød og kaffe osv, og det lå mat på gulvet overalt. Altså ikke et koselig sted å spise frokost. Vi sjekket ut etterpå, og fikk da beskjed om at det den ansatte dagen før hadde sagt om at vi skulle få refundert hele beløpet, kunne ikke denne ansatte si noe på og vi fikk derfor ikke noe refundert eller bare litt avslag en gang. Utrolig dårlig service, dit drar vi aldri igjen, og kommer aldri til å anbefale plassen videre heller! Bare for å ha det sagt, hadde vi en hotellsuite i en annen kommune dagen etterpå, som var både større, den var REN og utrolig bra service, til en mindre pris enn dette rommet! Helt utrolig!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Maria Iselin A
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

IKKE BRA!! Beklageligvis en dårlig park, dyr opplevelse, slitt, rotetw, skittent og lite oppfølging hva gjelder smittevernhensyn og overholdelse av dette.

Vi hadde en overnatting. Hadde aldri vært der før og kom med åpent sinn. Hadde heller ikke lest noen anmelselser, men etter å ha sett på noen av disse i ettertid må jeg si meg enig i at det var negativt totaltsett.

Helt elementære ting er ikke på plass. Ansatte på hotellet er unge og mangler helt klart opplæring i grunnleggende service. Ingen info ved ankomst, kun nøkkel som blir slengt over bordrt. Hallo???. Kaos i 'restauranten' når det bare var 3 "bord". Maten kom aldri eller var dårlig. Observerte småfeil angående hvordan presentere maten/drikke som skapte pinlige situasjoner ved enkelte bord, servering av maten (som ropes ut i lokalet??), personalet mangler restaurantkunnskap. Tydelig at det ikke er faglærte kokker, men ungdommer som både serverer og lager maten. Noen av ungdommene var hyggelige og blide, fint det! - men det forventes mer når prisene er deretter. Slitt restaurant- og uteområde. Skittent og masse sneiper og søppel på utsiden. Stappfull søppelkasse RETT VED INNGANG. Ting som er så enkelt å rette på, men det ble ikke gjort. Her må ledelsen ta tak!

Renhold er ikke bra! Skitne toaletter i fellesonråde og rotete rom. Lite håndsprit. Hotellet er altså IKKE et hotell, men snarere "motell". Det de kaller "restaurant" er regelrett en veikro/kantine. Det er selvsagt ikke noe negativt med hverken veikro/motell, men når det skrives hotell får man noen minimunsforventinger. Tydelig at det som flere skriver stemmer, de tar seg godt betalt fordi man ikke har mangr andre alternativer. Kunne skrevet veldig mye mer, noe er detaljer annet er større ting. Men uansett tydelig at her er det en ledelse som ikke gjør jobben sin og kun tenker profitt!!

Eksempel: Må betale inngang for alle fra 3 år og opp? Mange av gratisaktivitetene inne i parken er forbeholdt barn fra 6 eller 7 år!!! Hvorfor ikke ha gratis tom 6 år? Grådighet kalles det. I selve parken: Flinke dyrepassere, eksempelvis hun som matet større dyr og han som passet smådyrene i 'barne-delen'. Bob-sleden, en enorm kø. Kioskene (burde vært flere) en enorm kø. Hvor er søppelplukkere?? Er dessverre ikke alle som kaster avfall i dunkene. Hvor er spritdispensere? Inngang: ALTFOR DYRT ut ifra hva man får igjen. Flere aktiviteter koster penger. Slitte leker som trenger både maling og oppgradering.

Oppsummert: vi kommer IKKE tilbake, og det er synd. Parken har potensial, både for små og store. Ser at Familieparken svarer enkelte innlegg. Et tips: ikke gå i "forsvar" over alt det som besøkende påpeker. Forsøk heller å vær ydmyk og ta til dere det som skrives! Ignorant holdning vitner om dårlig ledelse, og det er tydelig at her må MYE ryddes opp i.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Glovetrotter