Priceline
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 1. juni 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Jetwing Hotels, General Manager på Jetwing Kaduruketha, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 26. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021

Anmeldt 29. april 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: april 2021
Jetwing Hotels, General Manager på Jetwing Kaduruketha, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2021

Anmeldt 28. april 2021

Dato for oppholdet: april 2021

Anmeldt 24. april 2021

Dato for oppholdet: februar 2021
Jetwing Hotels, General Manager på Jetwing Kaduruketha, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2021