“Vår faste lunsj restaurant ”
Anmeldelse av Nautilos Restaurant

Nautilos Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 10 Restauranter i Livadia
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Her er du rett ved fantastiske middelhavet med solsenger knyttet til restauranten.
Gresk romantisk atmosfære, herlig mat med store porsjoner også med engelsk frokost om du ønsker å nyte dette ved strandkanten . Fantastisk god og vennlig eier som hele tiden ønsker deg en god opplevelse. Her hadde vi lange late dager med god mat, snack, og godt drikke.
Anbefales

Takk, anina007

Anmeldt 9. oktober 2019

veldig god mat, hyggelig betjeneing, greie priser. Har alltid dagens rett til rund 10 euro, den er det verdt å prøve.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Lindis1962
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk hjemmelaget god mat, servert av en som deles hyggelig innehaver. Vi har spist her mange ganger, og blir aldri skuffet. Hennes Spaghetti Carbonara er helt fantastisk god.!

Dato for besøk: september 2019
Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

En fullblods gresk taverna, rett på stranden. I tillegg en Spaghetti Carbonara i toppklasse!! En favoritt på Tilos!

Dato for besøk: juni 2019
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Her sitter du nesten rett på stranda. Personlig og hyggelig service. God mat på alle sider i menyen og på tallerkenen. Veldig gode pastaretter (carbonara’n er meget god!!!), om du ønsker en avveksling fra tradisjonell gresk mat.

Reisende som så på Nautilos Restaurant, så også på

Har du vært i Nautilos Restaurant? Del dine erfaringer!