“Fantastisk taverna”

Taverna Nikos
Vurdert som nr. 4 av 10 Restauranter i Livadia
Kjøkken: Gresk, Sjømat
Anmeldt 22. august 2020

Her får du alt, helt fantastisk mat, herlig gresk atmosfære og en utrolig hyggelige familie som driver stedet.
Vi ble helt forelsket i stedet og maten vi spiste fantastisk kebab med tomatsaus, yoghurt og passe sterkt krydret. Dette ble favoritten men vi prøvde også flere retter med glede .
Anbefaler flere besøk hit om du besøker Tilos.

Takk, anina007

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Her får du saftig god kyllingfilet, lokale retter og gode burgere tilberedt i steinovn.
Veldig trivelig og servicevennlig betjening.
Anbefales på det aller varneste

Takk, 953geird
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Selv om tavernaen heter Nikos, er det mor Maria som er stjernen. Fikk fantastisk oppvartning, maten var nydelig. Full pott!

Takk, Wackee64
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig hjemmelaget mat med den beste service ! Liten og hyggelig restaurant sentralt! Vi kommer tilbake!

Takk, teff74
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Har tidligere god erfaring. I kveld ble det litt annerledes. Maria ser ut til å ha mistet "gnisten". FOrretten,courgette balls, var oversteikt og hovedretten, moussaka bar preg av at den hadde stått lenge i ovnen. Ingen god opplevelse. Alt i alt er det vel atmosfæren som var mest skuffende.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, sveinu2015

Reisende som så på Taverna Nikos, så også på

Har du vært i Taverna Nikos? Del dine erfaringer!