“Fantastisk restaurant ”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2016 via mobile enheter

Spiste dagens meny som var på fem retter uten å få vite på forhånd hva den inneholdt. Bare deilige overraskelser. Da vi gikk fikk vi en god klem og en flaske husets vin. Absolutt den morsomste restaurant besøket på hele turen.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Karen B

Anmeldt 19. november 2016

Vi spiste et supert måltid på Casa Maria, satt ute i solen i flotte omgivelser. En hyggelig opplevelse!

Dato for besøk: november 2016
Takk, Kjell-Erling B
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Sinnsykt deilig mat! Himmelske smaker, til en pris du ikke kan drømme om hjemme. Du trodde ikke byens beste lå nedenfor selve byen, men jaggu...

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Jb86_oslo
Anmeldt 3. juli 2016

Meget god mat, vi bestilte "litt av alt" + vin til, var veldig fornøyd. vi fikk også en flaske vin i gave da vi gikk

Dato for besøk: juli 2016
Takk, LoneS6
Anmeldt 18. juli 2015 via mobile enheter

På en dagstur til Ronda besøkte vi denne restauranten etter gode anmeldelser på TA. Stedet skuffet ikke! Vi fikk bord under et stort tre utenfor, og ble servert en rekke fantastiske retter - litt av alt. Noe grønnsaker, ost, sjømat og kjøtt. Anbefales på det sterkeste :)

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Hedda B

Reisende som så på Casa Maria, så også på

Har du vært i Casa Maria? Del dine erfaringer!