“Meget bra!”

tir. 23.7.
20:00
Vurdert som nr. 8 av 333 Restauranter i Ronda
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var meget bra og betjeningen var veldig hyggelig. Kan virkelig anbefales. Ligger fint til i gågata.

Takk, Oyver
Doce M, Propietario på Restaurante Las Maravillas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Estimado " FarAway322371", le agradecemos enormemente tato su comentario como su evaluación. Nos complace ver que han estado a gusto en nuestro local. Esperamos verles de nuevo si vuelven por Ronda.

Un saludo.

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Bestemte oss for å ta lunch her etter gode anmeldelser på tripadvisor. Bestilte tapas med 5 forskjellige retter. Maten var veldig god den, men servicen her var helt fryktelig. Glemte gjentatte ganger det vi hadde bestilt. Måtte spørre 4 ganger om brød, fikk til slutt brødet men da uten smør eller aioli, selv om vi ble lovet dette. Miniburger kom når vi var ferdig med alt det andre. Det tok ca. 35 minutter fra første til siste matservering. Ikke imponert

Takk, DanAngell
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi stakk innom for å få oss litt mat i kveldingen. Bestilte tunfisk, chorizo, miniburger og kylling satay. Alt var særdeles smakfullt og nylaget.

Takk, _slaugk
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Trivelig kafé med veldig god meny. Her kan du ta deg en smoothie i varmen eller spise et bedre måltid. Vårt følge spiste 3 forskjellige retter og alle var strålende fornøyd. Fint lokale og veldig hyggelig betjening. Ikke noe å si på prisen heller.

Takk, Hilde202016
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste sen lunsj her. Veldig god service og svært gode tapas retter. Litt mye kjøtt i pastaen. Salaten var nydelig.
Hele familien likte veldig godt champignon tapasen.

Takk, GEM_reiser

Reisende som så på Restaurante Las Maravillas, så også på

Ronda, Costa del Sol

Har du vært i Restaurante Las Maravillas? Del dine erfaringer!