Anmeldt 4. november 2017

Dette hotellet ligger litt i utkanten av Ronda, ca 10 min å spasere til sentrum, med en fantastisk utsikt. Gode parkeringsforhold, fantastisk restaurant og den beste cortado jeg har smakt i Spania. Flott rom med nydelig seng. Kommer gjerne tilbake hit. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 696kristina
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2017

Dear Kristin,

Thank you very much for your nice review.
We are very happy that you enojyed your stay and our restaurant and facilities.

We hope to see you soon again.

Kind regards,

Anmeldt 31. mai 2017

Flott beliggenhet, utsikt, vennlig betjening. Ville ikke spist middag der, dyrt og ikke mer enn gjennomsnittsmat. Kjøttet og fisken var god, men omtrent ikke tilbehør.
Rolig, deilig sted med gangavstand til sentrum.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, per0leb
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2017

Dear per0leb, First of all, thank you for taking the time to share your experience on your stay at Hotel Catalonia Reina Victoria.
We are delighted to hear that you enjoyed our location, views and the staff service.
We sincerely hope to have the chance to welcome you back soon.
Best Regards from Ronda.

Anmeldt 9. mai 2017

Veldig bra hotell med mye atmosfære. Hotellet er omgitt av en flott og tilbaketrukket hage og har en sjelden flott utsikt . Betjeningen er hyggelig og hjelpsom og hotellet har en flott og god restaurant som anbefales både til middag og frokost.

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Alf Kåre F
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2017

Dear Alf Kåre F,
First of all, I would like to thank you for choosing Catalonia Reina Victoria and for the feedback regarding your recent stay.
Also, I am glad to read your comments aboutour restaurant Azahar, views and atmosphere. We hope to welcome you back very soon.
Best regards from Ronda,

Anmeldt 1. oktober 2016 via mobile enheter

Bodde 6 netter på hotellet. Hotellet ble valgt ut i fra dets beliggenhet og gode parkerings muligheter for leiebil. Vi ble møtt av imøtekommende personale i resepsjonen og vårt rom var i hht bestilling med utsikt over Tajo juvet. Fordi vi hadde fullt program under vårt opphold benyttet vi oss ikke av alle fasiliteter som hotellet har. Men vi spiste en enkel middag første kveld på terrassen, med en fantastisk solnedgang. Frokosten var det klasse over og det ble fylt etter hele tiden. Personalet var høflige og du merket ikke deres tilstedeværelse, dette betegner ett bra hotell. Vi har bare i 2016 bodd ved over 30 hoteller rundt om i verden. Det vi legger mest merke til er renholdet. Her kan vi bare si at det var av verdensklasse. Veldig ryddig og rent, så en stor takk til reholdspersonalet. Ellers kan nevne at hotellet har gratis, lynrask WiFi over hele området og en stor fin hage. Eneste som jeg kan se på som en minus er at parkeringen er for dyr. 16 euro i døgnet er standard pris. Vi fikk det for 12, ettersom vi bodde 6 netter. Til hotellets forsvar kan sies at å finne parkering så sentralt i Ronda ikke er enkelt. Så en stor takk for ett hyggelig besøk, vi kommer gjerne igjen. Så ett lite tips til den som leser dette og tenker å bo på hotellet. Legg igjen noen euro til de som vasker etter deg, de fortjener det virkelig.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, jonk_rej
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2016

Dear Jon,
Thank you for taking the time to leave such a lovely review of our Hotel.The whole team was so pleased to read your fantastic comments, and we was thrilled to hear you apreciate all the facilities at the Hotel.
I want to thank you once again for taking your time to leave such positive feedback. Coments like yours inspired us to be better. we look forward to seeing you in the near future.
Kind regards,

Anmeldt 27. juli 2016

Rett og slett et veldig bra hotell, med en utrolig beliggenhet på kanten av "Tajo" i Ronda. 5-10 minutter å gå til sentrum med gamleby og den utrolige broen. Spurte om å få rom med utsikt og ettermiddagssol og det var akkurat det vi fikk og hvilken utsikt !! Må bare oppleves.
Ellers så var alt på stell - vask av rom, påfyll av såpe osv, frokostbuffet med deilig mat og ansatte som hele tiden ryddet, vasket og fylte på med mat. Ingen fare med ikke å være først til frokost - så helt likt ut når sistemann kom. Bar/restaurant på stedet med deilig mat. Stille og rolig - ingen støy som forstyrret nattesøvn eller noe. Alt i alt et kjempefint sted som vi gjerne drar tilbake til. Fin liten hage i tilknytning til hotell hvor det var vielse 2 av lørdagene. Basseng og alt man trenger for å nyte noen gode feriedager. Leide sykler hos lokal utleier og hadde noen veldig fine turer i nærområdet - mange rolige fine veier, samtidig som du får oppleve små landsbyer i området. Anbefales !

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, runeeng2016
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2016

Dear Runeeng,

Thank you for sharing your very positive opinion on TripAdvisor following your recent stay in Catalonia Reina Victoria.

We are pleased to learn that you had a perfect stay with us, and enjoyed your visits around Ronda, also that you appreciated our central location, breakfast buffet and room with great views.
We look forward to welcoming you back to Catalonia Reina Victoria Hotel soon!

Yours sincerely,