Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk Hotel, dette hotellet har Spanias beste utsikt, for å ikke snakke om maten og rommene, dette er hotellet med stor H.
De som har lagt inne negativ omtale om dette hotellet bør skamme seg.
Dette er en opplevelse som må oppdages, prisene er Norske, men det er det verd.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Klinkokkos
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Dear guest,

Thank you very much for sharing your experience in Catalonia Reina Victoria.
We would like to let you know that your review make us feel very proud.
It is very satisfying for all of us to know that you have enjoyed all our services and you had such a great time en Catalonia Reina Victoria.

We very much hope to see you again next time you come back to Ronda.

Anmeldt 4. november 2017

Dette hotellet ligger litt i utkanten av Ronda, ca 10 min å spasere til sentrum, med en fantastisk utsikt. Gode parkeringsforhold, fantastisk restaurant og den beste cortado jeg har smakt i Spania. Flott rom med nydelig seng. Kommer gjerne tilbake hit. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 696kristina
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2017

Dear Kristin,

Thank you very much for your nice review.
We are very happy that you enojyed your stay and our restaurant and facilities.

We hope to see you soon again.

Anmeldt 31. mai 2017

Flott beliggenhet, utsikt, vennlig betjening. Ville ikke spist middag der, dyrt og ikke mer enn gjennomsnittsmat. Kjøttet og fisken var god, men omtrent ikke tilbehør.
Rolig, deilig sted med gangavstand til sentrum.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, per0leb
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2017

Dear per0leb, First of all, thank you for taking the time to share your experience on your stay at Hotel Catalonia Reina Victoria.
We are delighted to hear that you enjoyed our location, views and the staff service.
We sincerely hope to have the chance to welcome you back soon.
Best Regards from Ronda.

Anmeldt 9. mai 2017

Veldig bra hotell med mye atmosfære. Hotellet er omgitt av en flott og tilbaketrukket hage og har en sjelden flott utsikt . Betjeningen er hyggelig og hjelpsom og hotellet har en flott og god restaurant som anbefales både til middag og frokost.

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Alf Kåre F
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2017

Dear Alf Kåre F,
First of all, I would like to thank you for choosing Catalonia Reina Victoria and for the feedback regarding your recent stay.
Also, I am glad to read your comments aboutour restaurant Azahar, views and atmosphere. We hope to welcome you back very soon.
Best regards from Ronda,

Anmeldt 1. oktober 2016 via mobile enheter

Bodde 6 netter på hotellet. Hotellet ble valgt ut i fra dets beliggenhet og gode parkerings muligheter for leiebil. Vi ble møtt av imøtekommende personale i resepsjonen og vårt rom var i hht bestilling med utsikt over Tajo juvet. Fordi vi hadde fullt program under vårt opphold benyttet vi oss ikke av alle fasiliteter som hotellet har. Men vi spiste en enkel middag første kveld på terrassen, med en fantastisk solnedgang. Frokosten var det klasse over og det ble fylt etter hele tiden. Personalet var høflige og du merket ikke deres tilstedeværelse, dette betegner ett bra hotell. Vi har bare i 2016 bodd ved over 30 hoteller rundt om i verden. Det vi legger mest merke til er renholdet. Her kan vi bare si at det var av verdensklasse. Veldig ryddig og rent, så en stor takk til reholdspersonalet. Ellers kan nevne at hotellet har gratis, lynrask WiFi over hele området og en stor fin hage. Eneste som jeg kan se på som en minus er at parkeringen er for dyr. 16 euro i døgnet er standard pris. Vi fikk det for 12, ettersom vi bodde 6 netter. Til hotellets forsvar kan sies at å finne parkering så sentralt i Ronda ikke er enkelt. Så en stor takk for ett hyggelig besøk, vi kommer gjerne igjen. Så ett lite tips til den som leser dette og tenker å bo på hotellet. Legg igjen noen euro til de som vasker etter deg, de fortjener det virkelig.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, jonk_rej
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2016

Dear Jon,
Thank you for taking the time to leave such a lovely review of our Hotel.The whole team was so pleased to read your fantastic comments, and we was thrilled to hear you apreciate all the facilities at the Hotel.
I want to thank you once again for taking your time to leave such positive feedback. Coments like yours inspired us to be better. we look forward to seeing you in the near future.