Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Flott hotell i Ronda. Vi bodde her en natt og er godt fornøyd med oppholdet.

Vi ble velkomnet med et glass cava, alltid oppskattet.

Rommet var fint med parkettgulv og stor terasse med flott utsikt. Greie senger, men mildt sagt merkelige puter.

Også baderomsløsningen er uortodoks med toalett og dusj i hvert sitt avlukk, mens vaskeservanten er i selve rommet.

Husk å styre unna minibaren, her er det riktignok ikke norske priser, men veldig høye etter spansk standard.

Frokosten var veldig bra, husk å bestille detra da det er en ekstratjeneste på spanske hotell.

Totalt sett er vi godt fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Lundin99
ReinaVictoria, Manager på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2020

Dear Guest,
Thanks so much for such a great review about your recent stay in our Hotel.
Looking forward to welcome you back soon.
Best regards

Anmeldt 18. juni 2019 via mobile enheter

Var her i to netter og hadde et flott opphold. Bestilte rom med terrasse og utsikt. Å nyte solnedgangen fra terrassen eller restauranter er en flott opplevelse. Rommene er fine, men dusj og toalett er kun adskilt med en glassvegg. Hyggelig og effektiv innsjekk og utsjekk. God frokost. God mat i restauranten, men betjeningen i restauranten har et forbedringspotensiale.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 133gunnars
ReinaVictoria, Manager på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2019

Dear Guest,
Thanks so much for your review and for choosing our service for your stay in Ronda.
I will inform the rest of the staff in order to continue improving.
Best regards

Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har en beliggenhet som er helt fantastisk. Personalet yter prima service, og hotellrommet er super fresht.
Vi bodde med utsikt over «Tajo», altså dalen. Helt magisk!

Hit vil vi garantert komme tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, thomasdL7689EJ
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk Hotel, dette hotellet har Spanias beste utsikt, for å ikke snakke om maten og rommene, dette er hotellet med stor H.
De som har lagt inne negativ omtale om dette hotellet bør skamme seg.
Dette er en opplevelse som må oppdages, prisene er Norske, men det er det verd.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Klinkokkos
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Dear guest,

Thank you very much for sharing your experience in Catalonia Reina Victoria.
We would like to let you know that your review make us feel very proud.
It is very satisfying for all of us to know that you have enjoyed all our services and you had such a great time en Catalonia Reina Victoria.

We very much hope to see you again next time you come back to Ronda.

Kind regards,

Anmeldt 4. november 2017

Dette hotellet ligger litt i utkanten av Ronda, ca 10 min å spasere til sentrum, med en fantastisk utsikt. Gode parkeringsforhold, fantastisk restaurant og den beste cortado jeg har smakt i Spania. Flott rom med nydelig seng. Kommer gjerne tilbake hit. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 696kristina
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2017

Dear Kristin,

Thank you very much for your nice review.
We are very happy that you enojyed your stay and our restaurant and facilities.

We hope to see you soon again.

Kind regards,