“Excellent food and service ”
Anmeldelse av Puerta Grande

Puerta Grande
Vurdert som nr. 7 av 310 Restauranter i Ronda
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, flott servert av meget dyktige servitører. Flott sted i en hyggelig liten gate i Ronda.

Takk, Et TripAdvisor-medlem

Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Vi gikk inn i en gågate fullt med små restauranter og bord. Valget vårt falt på Puerta Grande. Vi ville ha lunsj, men utifra menyen så hadde to av oss lyst å prøve oksehale a la Ronda. Siste mann ville ha entrecote. Vi bestilte drikke, fikk den kjapt på bordet. I tillegg ble vi spandert på litt smakebiter mens vi ventet på at maten skulle bli ferdig. Vi hadde husets rødvin til maten. En lokal Ronda vin som vi fikk navnet på, og kjøpte på vei tilbake til bilen.
Maten var fantastisk. Oksekjøttet var så mørt at det falt fra hverandre, sausen var perfekt tilbehør. Entrecoten falt også i smak. I tillegg var stedets kelnere veldig proffesjonelle og service innstilte. Så skal vi tilbake til Ronda så spiser vi på Puerta Grande.

Takk, Gaute E
Anmeldt 24. februar 2017 via mobile enheter

God mat, og hyggelig betening. Spøkte med døtrene våre, noko som gjorde at dei satte pris på besøket. Anbefalar

Takk, Sverre F
Anmeldt 9. februar 2017

Utrolig god mat i sjarmerende restaurant.
Noe smått, spennende og godt på huset både før og etter.
Var her to ganger etter hverandre før vi skulle reise videre.

Takk, hagen2040
Anmeldt 13. oktober 2016 via mobile enheter

Uterestaurant der folk passerer mellom bordene, men oppleves ikkje som masete eller forstyrrande. Oppmerksame tilsette. God pizza med tynn og sprø botn.

1  Takk, TurSigne

Reisende som så på Puerta Grande, så også på

Har du vært i Puerta Grande? Del dine erfaringer!