“Veldig bra”

Kjøkken: Europeisk, Spansk, Helsekost
God for: Lokalt kjøkken
God for: Lokalt kjøkken
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Veldig god plass. God matt og god vin. Kvalitet i alle ledd. Flott bakgård, der vi kunne spise i fred og ro. Anbefaler alle et besøk her.

Takk, ArveSaether

Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Vi fant denne lille restauranten i den sjarmerende gamlebyen i Ronda. Vi var 3 personer som delte noen aldeles nydelig "starters" til lunch. Meget god og delikat mat til en forholdsvis rimelig penge. Og ett usedvanlig hyggelig personale som sørget for at vi hadde alt vi trengte til enhver tid. Hit vil vi gjerne komme tilbake!
Hilsen Anne fra Trondheim, Norge

Takk, anneqvam
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat av alle slag.
Vi bestilte mange forretter og spiste dette som tapas - anbefales fremfor en stor hovedmeny

Takk, KnutSve
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Veldig bra service og god mat. Hyggelige personale. Det var hjemmelaget mat av lokale råvarer. Kunne godt hatt en liten barnemeny.

Takk, Anne S
Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Spist tapas og de serverte rettene ettersom vi spiste ferdig, ikke alt på en gang. Selvfølgelig smakte alt kjempegodt, ser at også kokken viser kjærlighet til mat (jeg er selv kokk) ♥️

Takk, Erik I

Reisende som så på Santa Maria, så også på

Ronda, Costa del Sol
Ronda, Costa del Sol

Har du vært i Santa Maria? Del dine erfaringer!