“Fantastisk og autentisk!”

Kjøkken: Europeisk, Spansk, Helsekost
God for: Lokalt kjøkken
God for: Lokalt kjøkken
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Herlig liten restaurant. Vel verdt besøket! Ingen meny, vi ble bare presentert med den ene lekre retten etter den andre, for å dele rundt bordet. Vi var 3 familier, 12 til sammen, og fikk super service. Det beste kjøttet vi har smakt på mange år, men også veldig god fisk. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: april 2019
Takk, CharlotteW2409

Anmeldt 27. mars 2019 via mobile enheter

Et relativt lite serveringssted som ved første øyekast ikke gir inntrykk av å kunne gi tilby store kulinariske opplevelser. Av og til blir man imidlertid positivt overrasket. Her var det oppmerksomme og dedikerte kelnere som tydeligvis ønsket å gi gjestene en god opplevelse. Vi spiste grisekjaker og gourmet burger. Maten smakte svært godt og totalopplevelsen var særdeles hyggelig. Takk til dere alle for en fin opplevelse og en hyggelig kveld.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 247ingemarh
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Tilfeldigheter førte oss til denne lilke perlen. Og det var riktig riktig bra. Deilig mat og rause porsjoner, 2 kelnere som var utrolig serviceminded. Stemningen, maten og miljøet var perfekt.

Takk, susanmS7477LC
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Deilig og smakfullt hjemmelaget mat i en romantisk bakgård. Vi spiste oksehale stuing og grisekjaker. Betjeningen var vennlige og underholdende - vi anbefaler Santa Maria på det varmeste.

Takk, Morten S
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Bra mat. Oppmerksomme og hjelpsomme kelnere. Som ikke snakket annet enn spansk - noe som løftet hele opplevelsen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 539erikk

Reisende som så på Santa Maria, så også på

Ronda, Costa del Sol
Ronda, Costa del Sol

Har du vært i Santa Maria? Del dine erfaringer!