“Dyrt og dårlig”
Anmeldelse av Don Miguel Restaurante

Don Miguel Restaurante
Vurdert som nr. 257 av 293 Restauranter i Ronda
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fin utsikt. Maten var overpriset og hadde lite smak. Fint sted til å se på brua men ikke for å spise. De trekker nok folk på grunn av beliggenhet.

1  Takk, ellen_svh

Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

Både service og mat var veldig dårlig. Eineste bra var beliggenhet. Her går vi for beliggenhet å drikke, men ikkje noke meir

Dato for besøk: april 2019
Takk, kristianrikstadt
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Dette var helt forferdelig. Vi var 12 som bestilte mat og med hånden på hjerte var det ingen som var fornøyde. Grillet fisk var helt rå, og når eg fikk den tilbake var det ikke min. Flere hamburgere var det så mye væske i at det randt ut av burgeren.
Dette var helt forferdelig dårlig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 472jof
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Det var rask servering, maten smakte godt og det var rikelig porsjon.Utsikt fra terrassen var veldig fin

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, pererikb
Anmeldt 22. april 2017 via mobile enheter

Vi spiste ikke noe her, så maten kan jeg ikke uttale meg noe om. Vi hadde noe å drikke, å her hadde kelnerne både stil og fart. Her fikk vi servering med en gang. Hvorfor jeg gir den toppskår er på grunn av utsikten til den fantastiske brua som alle kommer for å se på. Det er faktisk ikke så vanskelig å forstå, di sier at den ble bygd på 1700 tallet.

Dato for besøk: april 2017
Takk, 85kjellmac

Reisende som så på Don Miguel Restaurante, så også på

Har du vært i Don Miguel Restaurante? Del dine erfaringer!