Bunkerne var labyrinter

Utsikten var fantastisk. Vi tok mange bilder! Bunkerne var labyrinter og det var mange gruver med... les mer

Anmeldt 28. mars 2024
Daniel H
Anbefaler overnatting her👍

Vi bodde 1 natt i fyrmesterboligen, noe som virkelig er å anbefale. Stor leilighet, herlig... les mer

Anmeldt 13. juli 2022
MagnarMeslo
Trondheim, Norge

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk fin tur vi hadde til Lindesnes fyr idag. Hadde noe regn. Og det var lite besøkende . Kan anbefales et besøk her. Vi kom etter klokka 1530.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 841anettg
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Lindesnes fyr gikk over alle forventinger, og er mye mer enn bare et fyr. Rundt fyret er det museum om historien til området under 2. Verdenskrig. Masse fin informasjon. Turområdene rundt fyret var fantastiske, med utrolig god utsikt, men det var noe krevende terreng. Vær obs på flått om dere ferdes i områdene!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, stianasoren
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2021

Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Selve området og Lindesnes fyr er veldig fint og veldig spennende å besøke med familie. Vi har booket fyrvokterens leiligheten og dette var ikke som forventet. Det var klissete og ikke rent og ekkelt rett og slett. Anbefales ikke. Veldig dårlig opplevelse.

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, laurabY7237NR
LindesnesF, Leder  på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2021

Vi beklager at dere opplevde utleieboligen vår slik. Etter kontakten med dere har vi hatt en gjennomgang av leiligheten og renset teppet. Vi gjør også tiltak med møblene. Vi vasker fremdeles i tråd med FHI sine anbefalinger, men har byttet merke på den antibakterielle sprayen, slik at det ikke skal oppleves klissete. Vi håper selvsagt dere vil ta turen til oss igjen, og mener vi har gjort tiltak for å sikre at leiligheten fremstår innbydende når publikum kommer.

MMA

Espen Frøysland
Lindesnes fyrmuseum
Direktør

Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

For et sted og for en utsikt. Denne dagen blåste det kaldt rundt ørene, så blåsten gjorde visiten vår kortvarig. Men det vi fikk med oss av utstilling og utsikt er absolutt verd et besøk. Nydelig sted!

Dato for opplevelse: februar 2021
1  Takk, Janne K
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2021

Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var på Lindesnes fyr i sterk vind. Flotte omgivelse og en spektakulær opplevelse av hav og land. Supert 👍👍
Var i kafeen og tok en brus og kakebit . Hyggelig betjening og god service .

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, AnitaB12345
LindesnesF, Kundeansvarlig på Lindesnes Fyr, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020